خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در همایش بصیرت افزایی بسیجیان طوق، استبداد و خود رایی نظام شاهنشاهی را متذکر شد و گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید و آن ها را از یوغ استعمار و استبداد آزاد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۸۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در جمع چند صد نفری بسیجیان با بیان اینکه مردم در دوران پهلوی، اهمیت و ارزشی برای دستگاه حاکم بر کشور نداشتند اما در انقلاب نقشی تعیین کننده دارند، اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و انجام تمامی امورات کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم، با رای و نظر و انتخاب مردم اجرایی می شود.

   وی با مقایسه تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی، استقلال و پیشرفت کشور را مرهون تلاشهای علما، خون شهدا، و ولایت مداری و حضور مردم در صحنه ها دانست و افزود: انقلاب اسلامی با وجود تمامی توطئه ها، ترورها، جنگ و تحریم ها همچنان به روند صعودی رشد و ترقی ادامه داده است و به برکت وجود ولایت فقیه و پشتیبانی مردم، هرگز در برابر دشمن خم نشده و نخواهد شد.

محمدی اضافه کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب ما شاهد دستاوردهای عظیم ملت ایران در حوزه های مختلف از جمله عزت و استقلال کشور، پیشرفت های علمی، مادی و معنوی، مردم سالاری،آزادی و... هستیم و این چیزی نیست که کسی بتواند آن را انکار کند.

   وی افزود: گستره نامحدود مداخله کشورهای غربی در امور ایران در دوره پهلوی بر هیچ کس پوشیده نیست اما انقلاب  اسلامی با اقتدار تمام از آرمانهایش دفاع کرده و به هیچ ابرقدرت زورگویی باج نمی دهد.

 آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با شرکت  صدها نفر از خواهران و برادران بسیجی در مسجد جامع روستای طوق میانه برگزار شد.

 

ارسال نظرات