فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد:

دشمن فعالیت خود را در جنگ نرم و با ابزار رسانه گسترده کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد گفت: دشمن فعالیت خود را در جنگ نرم و با ابزار رسانه گسترده کرده است.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۹۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در مراسم نسشت بصیرتی گرامیداشت فجر فاطمی که به همت حوزه ۳ ریحانه النبی ناحیه مقداد مشهد برگزار شد سرهنگ پاسدار ترشیزی در سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) و گرامیداشت دهه فجر به وقایع تاریخی ایام انقلاب پرداخت و گفت: از اوایل انقلاب و با سقوط رژیم پهلوی همچنان مبارزه ادامه داشت و باید سعی در حفظ این انقلاب می‌کردیم، چون ابرقدرت‌های شرق و غرب در صدد بازگرداندن رژیم پهلوی بودند.

وی ادامه داد:اولین اقدامات آنان پس از انقلاب تشکیل خلق‌های متعدد با هدف تحریک قومیت‌ها و تجزیه ایران و در نهایت براندازی انقلاب بود که منجر به تشکیل خلق ترکمن، بلوچ، خلق عرب و ... شد و در کنار این فعالیت‌ها نیز به دنبال کودتا و ترور‌های مسئولین تأثیر گذار این انقلاب پرداختند.

ترشیزی افزود: ۸ سال جنگ تحمیلی و ناجوانمردانه نیز گوشه‌ای از اقدامات دشمنان در براندازی انقلاب اسلامی ایران بود که با تمام قوا و تجهیز ارتش صدام می‌خواستند نامی از انقلاب اسلامی ایران نباشد که به لطف الهی باز هم موفق نشدند و در ادامه با جنگ‌های نیمه سخت اطلاعاتی و نفوذی و جاسوسی در نقاط حساس کشور قصد خرابکاری و ضربه زدن به پیکره این نظام را داشته و دارند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد عنوان نمود: باید مراقب دشمن باشیم که با جنک نرم و نفوذ از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال فعالیت گسترده است.

وی در پایان افزود: با وجود تحریم‌های شدید و محاصره اقتصادی در این چند سال اخیر و تمامی کارشکنی‌ها با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین (ع) همه این مشکلات را پشت سر گذاشته و این انقلاب را به صاحب اصلیش خواهیم سپرد.

لازم به ذکر است؛ در حاشیه این مراسم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و محصولات ارگانیک و طبیعی برگزار شده بود که حاضرین بازدید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار