مسابقات ورزشی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سپاه قوچان برگزار شد

مسابقات ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه قوچان در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۹۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
هادی دهقان؛ مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: مسابقات فوتسال جام فجر آفرینان گرامیداشت دهه فجر با حضور ۱۴ تیم از حوزه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی و دانشجویی از ۱۲ بهمن همزمان با آغاز دهه مبارک فجر آغاز شد و در پایان تیم‌های شهید کشوری، شهید قهرمان پور و شهید ضیایی  حائز کسب مقام اول تا سوم شدند و به این تیم ها جوایزی با حضور فرمانده سپاه ناحیه قوچان و سایر مسئولین اهدا گردید همچنین تیم شهدای فتح اباد هم به عنوان تیم اخلاق این دوره از بازی‌ها انتخاب شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه قوچان همچنین بیان داشت: سایر مسابقات ورزشی از جمله مسابقات والیبال جام شهدای انقلاب با حضور ۸ تیم ومسابقه کشتی با چوخه در روستای آلماجق با حضور ۵۰ نفر وهمچنین مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی جام حماسه سازان انقلاب با حضور ۲۰ نفر در این ایام برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را علاوه بر گرامی داشتن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، ایجاد روحیه نشاط و همچنین حفظ آمادگی جسمانی بسیجیان دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار