حجت الاسلام راشد یزدی:

رکن اول انقلاب اسلامی بسیجیان هستند

استاد حوزه علمیه بیان داشت: رکن اول انقلاب اسلامی ایران مردم بودند و بسیجی که از بدنه مردم ایران برخواسته بود.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۱۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام کاظم راشدیزدی در همايش «مريدان مكتب رضوی» که با حضور خادمان يگان حفاظت و امنيت حرم رضوی در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بسیجی زمانی که فعالیت می‌کند چشمش به ساعت و جیبش نیست و به همین علت است که بدون خستگی برای رضای خداوند فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: رکن اول انقلاب اسلامی ایران مردم بودند و بسیجی که از بدنه مردم ایران برخواسته بود. اگر همین مردم و همین بسیجیان در زمان حیات حضرت فاطمه زهرا(س) حضور داشتند ایشان به‌گونه‌ای که در تاریخ ذکرشده به شهادت نمی‌رسیدند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دو پیشوا و امام را به‌عنوان رکن دوم خود داشته است و همه‌کسانی که پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند به خصوصیات آن‌ها مانند پاکی، یکرنگی، بندگی خداوند آگاه هستند.

راشد یزدی بیان کرد: تحزب و تشکل برای حفظ نیروهای مردمی و تداوم در مسیر انقلاب از ارکان دیگر انقلاب اسلامی ایران بودند.

در ادامه این همایش سرهنگ حسین رمضان زاده، فرمانده یگان حفاظت حرم امام رضا(ع) گفت: بسیجیان از سراسر کشور برای خدمت در عرصه حفاظت از این مکان جمع شده‌اند تا ضمن تأمین امنیت زائران امام هشتم(ع) تمامی نقشه‌های دشمن برای ایجاد ناامنی را خنثی کند.

وی اظهار کرد: حرم مطهر رضوی به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی جهان اسلام همواره موردنظر دشمنان اسلام بوده تا با آسیب به این مکان مقدس به اهداف سیاسی خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: بسیجیان از سراسر کشور برای خدمت در عرصه حفاظت از این مکان جمع شده‌اند تا ضمن تأمین امنیت زائران امام هشتم(ع) تمامی نقشه‌های دشمن برای ایجاد ناامنی را خنثی کند.

رمضان زاده تصریح کرد: بسیجیان با نیت خادمی به زائران امام رضا(ع) و حفظ امنیت آن‌ها در ورودی‌های حرم مطهر فعالیت داشته‌اند و امیدوارم خدمت صادقانه آن‌ها مورد قبول درگاه امام هشتم قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها