یادواره شهدا ایتوند جنوبی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی حوزه کربلا در روستای قمش مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۹۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار علی دالوند در یادواره شهدا ایتوند جنوبی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی حوزه کربلا که در روستای قمش مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد. ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه مبارک فجر از بسیجیان، خانواده شهدا و همچنین اهالی روستای قمش تقدیر و تشکر کرد.

 

وی عنوان کرد: عدم موفقیت دشمنان و توطئه‌های خصمانه آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را حکومت بر اساس نظام ولی‌فقیه ولایت و امامان که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و همچنین بصیرت، اتحاد وحدت درصحنه ماندن مردم دانست.

 

فرمانده ناحیه دلفان گفت: مشاوره امنیت ملی امریکا که چندی پیش در سخنرانی خود گفته است قول می‌دهیم که نگذاریم انقلاب اسلامی چهلمین سال خود را جشن بگیرد. ما هم می‌گویم کور خوانده‌اید و امسال از سال‌های پیش 22 بهمنی تماشایی‌تر خواهیم داشت و روزبه‌روز به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شویم.

 

وی افزود: هیچ جای جهان حکومتی بهتر از حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از قرآن و حکومت حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) و بر اساس سلسله‌مراتب ولایت مداری هست، نیست.

 

دالوند به طرح‌های اعتلای بسیج که با اهداف کاهش آسیب‌های اجتماعی، کاهش معتادان در سطح کشور، شهرستان و کاهش طلاق که از آسیب‌های اجتماعی است اشاره کرد و قول دادند که کمک به ترک معتادان و کمک به ایجاد شغل برای آن‌ها می‌کند که مشکلاتشان حل شود‌.

 

در ادامه برنامه از خانواده‌ای شهیدان مرادی، کیانی، ابراهیمی، دارایی، گلی و رضایی تجلیل شد.

ارسال نظرات