افتتاح مرکز جراحی محدود سپاه فتح در یاسوج

مرکز جراحی محدود سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۴۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
عصر امروز در آئینی با حضور معاونان استاندار، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی کلینیک جراحی محدود سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: عملیات اجرایی کلینیک جراحی محدود سپاه فتح در سال ۸۹ در ۶ طبقه آغاز شد.

سرهنگ حمید خرمدل افزود: این مرکز مجهز به ۱۰ تختخواب بستری و جراحی، داندانپزشکی، آندوسکوپی، آزمایشگاه و ... است که امیدوارم خدمات دهی آن رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجهز‌ترین دستگاه‌های روز کشور در آزمایشگاه این مرکز راه اندازی می‌شود، ادامه داد: خدمات در کلینیک جراحی محدود سپاه فتح مختص بسیجیان و پاسداران نبوده بلکه آماده خدمات دهی به عموم مردم است.
 
خرم دل در خصوص این مرکز نیز گفت: این مجموعه از سال ۸۹ در زمینی شروع به کار کرد و به مساحت ۴۳۰۰ متر و ۱۱۰۰ متر نیز محوطه سازی است. دارای شش طبقه یک طبقه زیر زمین و پنج طبقه رو است.

دو طبقه بخش جراحی و بستری است و بقیه بخش درمانگاهی است.

طبقه همکف اورژانس با ۱۰ تخت بستری است. طبقه اول بخش آزمایشگاهی به مساحت ۶۰۰ متر است و دستگا‌هایی را خریداری کرده ایم که امیدواریم تا اخر سال به دست ما برسد.

طبقه دوم شامل بخش تخصصی دندانپزشکی و اندسکوپی و مجموعه تخصصی است.

طبقه سوم بخش بستری آقایان و خانم‌ها با ۲۲ تخت بستری است.

طبقه چهارم بخش جراحی که دارای دو اتاق عمل استاندارد است و همچنین ساختمان داروخانه و چشم پزشکی بیرون از مجموعه با مساحت ۳۰۰ است؛ و ساختمان موتورخانه مجهز جنب مرکز با مساحت ۴۰۰ متر.

در این نشست از اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، خادم مدیرعامل شرکت گاز، مقدم شهردار یاسوج و برخی از فرمانده هان سپاه فتح به دلیل تلاش برای راه اندازی کلینیک جراحی محدود سپاه فتح تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار