در جمع بسیجیان مهریز مطرح شد:

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در هندسه قدرت جهان بود

بذرکار: برای کشور‌های ابرقدرت جهان قابل باور نبود که ایران اسلامی با انقلاب خود بتواند از سلطه استعمار جهانی آزاد شود و با استقلال سیاسی خود به جهان بفهماند انقلاب اسلامی نقطه عطفی در هندسه قدرت جهان بود.
کد خبر: ۹۱۰۹۰۷۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز،  دکتر مصطفی بذرکار کارشناس اداره هدایت سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه در جمع بسیجیان شهرستان مهریز بمناسبت دهه مبارک فجر بیان داشت: برای کشور‌های ابرقدرت جهان قابل باور نبود که ایران اسلامی با انقلاب خود بتواند از سلطه استعمار جهانی آزاد شود و با استقلال سیاسی خود به جهان بفهماند انقلاب اسلامی نقطه عطفی در هندسه قدرت جهان بود.
دکتربذرکار افزود: هر جا در کشور طبق نظریات اسلام عمل کردیم، پیشرفت کردیم و هر کجا همچون عرصه اقتصادی عمل نکردیم عقب ماندیم و ضربه خوردیم.
مسئول هادیان سیاسی کشور یادآور شد: مدل توسعه در زمان پهلوی مدلی نبود که صاحب افتخار شویم، اما امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب و علیرغم انواع تحریم‌های ظالمانه دشمن به پیشرفت‌های زیادی دست یافته ایم.
دکتر بذرکار خاطر نشان کرد: محمدرضا پهلوی شاهی بود که بعد از کودتای بیست و هشت مرداد و بعد از فرارش، مجدد به ایران بازگشت و در اولین اقدام خود مجلس مشروطه و بهره وری کشور از نفت را نابود کرد و همچنین به طور غیرقانونی دولت مصدق را لغو کرد.
وی همچنین در مورد انقلاب سفید و مهم‌ترین نمود آن یعنی اصلاحات ارضی بیان داشت: انقلاب سفید طرحی آمریکایی جهت آرام کردن اذهان جهان در جهت منافعش بود و اصلاحات ارضی سبب از بین رفتن کشاورزان کوچک شد.
دکتر بذرکار افزود: استقلال سیاسی، توسعه علم و فناوری و عدالت اجتماعی از مطلوبیت‌هایی است که در کشور وجود دارد.
در ابتدای این همایش همچنین سرهنگ سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز نکاتی پیرامون ولایتمداری حضرت زهرا (س) بیان نمود و دلیل برگزاری این همایش‌ها را افزایش بصیرت و روشنگری آحاد جامعه نسبت به انقلاب برشمرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات