فرماندار شهرستان خاتم در جمع نیروهای نظامی و انتظامی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران گفت مردم با بصیرت کامل مقابل حربه های دشنان ایتسادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۰۸۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین شهرستان خاتم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل سپاه ناحیه خاتم برگزار شد .
فرماندار شهرستان خاتم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت .
مهندس فرجام فاضلی در ادامه با مقایسه ای کوتاه از دوران طاغوت و انقلاب اسلامی به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت : امروز توسعه و پیرفتی که ایران اسلامی شاهد آن است نتیجه همین انقلاب اسلامی است .
وی در ادامه به پیشرفت های حاصل شده در زمینه های پزشکی ، آموزشی و . . . از زمان انقلاب تا به حال در شهرستان خاتم اشاره کرد و گفت : دشمنان این مرز و بوم پس از پیروزی انقلاب همواره در صدد ضربه زدن به این انقلاب بوده اند و خواهند بود.
مهندس فرجام فاضلی در ادامه با اشاره به ابعاد و تبعات انواع جنگ ها ، به راه اندازی جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : تبعات جنگ اقتصادی هم تحت فشار قرار دادن مردم یک جامعه است اما دشمنان بدانند که مردم با بصیرت کامل همچون گذشته در مقابل حربه های دشمنان ایتسادگی خواهند نمود .
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات