مردم سالاری کشور ما در دنیا بی نظیر است

حجت الاسلام رضایی در نشست بصیرتی کارکنان شبکه بهداشت و درمان فارسان گفت: ایجاد دو قطبی بین مردم و مسئولان در دستور کار دشمنان انقلاب قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۰۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب، نشست بصیرتی ویژه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان به همت حوزه بسیج ادارات برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در این نشست با تبریک ایام الله دهه  مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر یادآور روز های پرشور، حساس و یادآور دورانی است که مردم ایران اسلامی با اقتدا به رهبری امام خمینی (ره) در برابر استکبار و طاغوت ایستادند و عظمت آفریدند.

حجت الاسلام مسلم رضایی در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی برکات بسیار زیادی برای مردم و کشور ما به همراه داشت که از جمله این برکات می توان به مردم سالاری دینی در نظام اشاره کرد.

وی افزود: آمار بالای مشارکت مردم در انتخابات و همچنین سهم مردم در انتخاب بخش عمده مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، شوراهای شهر و روستا و...، سبب شده تا مردم سالاری دینی در نظام ما در دنیا بی نظیر باشد.

رضایی گفت: به واسطه جان فشانی، ایستادگی و شهادت طلبی ملت ایران و سابقه ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار که به خصوص در دهه مبارک فجر و همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس خود را به خوبی نشان داد، امروز دشمن در هر صحنه ای نسبت به ملت ایران اسلامی احساس ترس دارد .

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: امروز صف طویلی از دشمنان و مستکبران در مقابل انقلاب و نظام اسلامی ایران قرار دارند، که  جبهه ای نامتعارف از رویارویی را رقم زده  و  تلاش دارند تا با نفوذ فکری و سیاسی  مسبب تغییر در باورها  و رفتارهای انقلابی مسئولان و مردم شوند.

وی تصریح کرد: در این شرایط حساس شناخت تهدیدات و آسیب ها و چالش های فراروی نظام می تواند در جبهه گیری ها و طیف بندی ها ما را کمک کند تا در پایداری به آرمان های انقلاب و مقابله با دشمنان انقلاب موفق و سربلند باشیم .

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: دشمن برای تضعیف عوامل فرهنگی ایران اسلامی سعی در نفوذ دادن عوامل خود در حوزه ها، دانشگاه ها و مراکز علمی و فرهنگی، بی اعتبار سازی مساجد و روحانیت، بی اعتبار سازی صدا و سیمای منتسب به نظام را دارد و به خصوص ایجاد دو قطبی بین مردم و مسئولان نظام را در دستور کار خود قرار داده است.

 

ارسال نظرات