رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: اقتدار جمهوری اسلامی مرهون روحیه شهادت طلبی و پافشاری برای اصول و اهداف و آرمان های نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۰۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، «مهدی چمران» در یادواره 54 شهید مهندس یزد که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای برگزار شد افزود: روحیه ایثار، اخلاص، ولایتمداری و حضور در صحنه موجب ناامیدی دشمن است.
وی ادامه داد: باید با همدلی در رسیدن به تمام اهداف نظام و تحقق مسیر شهیدان بیش از گذشته در کشور فعالیت های فرهنگی و ارزشی انجام شود.
یادگار دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی و انقلابی با حضور مدیران جهادی و پیشکسوتان عرصه شهادت موجب انتقال فرهنگ ناب بصیرت و معرفت به نسل جوان است.
چمران تاکید کرد: در دفاع مقدس همه مردم گوش به فرمان ولی خود بر حسب وظیفه دینی در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند و امروز هم باید مدافع نظام و ارزش های معنوی انقلاب باشیم.
وی تصریح کرد: تحریم ها و تهدیدهای دشمنان ادامه دارد ولی با فعالیت مضاعف و همدلی و هوشیاری مردم و مسئولان توطئه های آنها همانند گذشته خنثی می شود.
همچنین جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: حضور بسیجیان در صحنه و داشتن بینش و بصیرت موجب شکست استکبارجهانی به سرکردگی آمریکاست.
سرهنگ رضا پورشمسی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و حرکت در راه اهداف نظام و انقلاب به خصوص ترویج روحیه انقلابی ، رسوایی استکبار را به همراه دارد.
وی اظهار داشت: مهندسان بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس وظیفه خود را در قبال انقلاب و کشور انجام دادند و الان باید با همان روحیه جهادی به نقش آفرینی مشغول باشند.
به گفته وی تا ملت و مسئولان با هم هستند دشمنان در جنگ اقتصادی و روانی موفق به ضربه زدن به نظام نمی شوند و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی باید حفظ شود.
در پایان این مراسم که جمعی از مسئولان و خانواده شهدا حضور داشتند با لوح سپاس از تعدادی مهندسان بسیجی تجلیل شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 300 هزار بسیجی دارد.
انتهای پیام /
ارسال نظرات