معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج:

اروپایی‌ها 9 ماه ایران را با برجام معطل کردند

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه اروپایی‌ها 9 ماه ایران را با برجام معطل کرده‌اند گفت: اروپایی‌ها می‌گویند که ایران به واسطه ایجاد کانال مالی تنها می‌تواند با شرکت‌های کوچک خریدوفروش داشته باشد به شرطی کهFATF را قبول کند.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۱۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سردار مهران طهماسبی امشب در مراسم شب خاطره به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مسجد میرزای این شهرستان اظهار کرد: انسان‌های متدین و وارسته از رشوه گرفتن پرهیز می‌کنند و همین انسان‌ها هستند که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیق شهادت نائل می‌شوند.

وی با بیان اینکه حوادث زیبا و تلخی را پشت سر گذاشته‌ایم و یکی از این حوادث این بود که نوجوان انقلابی با دست‌کاری شناسنامه به جبهه می‌رفت گفت: سربازان رژیم بعثی عراق با فرو بردن میله پرچم به قفسه سینه شهدا به ایران و ایرانی توهین می‌کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه قبل از انقلاب 46 درصد از مردم ایران زیر خط فقر بودند تصریح کرد: انشعاب گاز بعد از انقلاب از 50 هزار عدد به 30 میلیون عدد و انشعاب برق از سه میلیون عدد به 36 میلیون عدد افزایش پیدا کرد. مردم باید قدر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را بدانند.

طهماسبی با اشاره به اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص تأییدFATF روزهای سختی را پیش رو دارد افزود: اروپایی‌ها 9 ماه ایران را با برجام معطل کرده‌اند و اکنون می‌گویند که ایران به واسطه ایجاد کانال مالی تنها می‌تواند با شرکت‌های کوچک خریدوفروش داشته باشد به شرطی کهFATF را قبول کند.

وی با اشاره به وجود تنبلی، کم‌کاری، زدوبندهای سیاسی و فامیل‌بازی در بدنه دولت بیان کرد: استکبار و استعمار جهانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه و طرح دارد و اگر ما مقاومت کنیم و در داخل کشور نفوذی وجود نداشته باشد برنامه‌ریزی‌های دشمن به هم می‌ریزد.

طهماسبی با بیان اینکه درآمد شهرستان مرزی آستارا به واسطه تردد گردشگران خارجی باید بیش از این‌ها باشد و این مهم باید از سوی نماینده مردم و فرماندار این شهرستان پی‌گیری شود گفت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نانوایی‌های شهرستان آستارا به لحاظ پخت نان کیفیت چندانی ندارند.

انتهای پیام /ق

ارسال نظرات
آخرین اخبار