فرمانده سپاه ناحیه املش:

چهل سالگی انقلاب،گویای صلابت و عظمت و پیشرفت انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه املش به مناسبت ایام دهه فجرضمن گرامیداشت چهل سالگی انقلاب گفت:فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و حیات پربرکت چهل ساله آن و نفوذ اعجاب برانگیز انقلاب در سطح منطقه و بین الملل،آن هم در شرایطی که تحریم های گوناگون و تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز گسترده تر و پیچیده تر شده است،خود گویای صلابت و عظمت و پیشرفت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۶۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، فرمانده سپاه ناحیه املش به مناسبت ایام دهه فجرضمن گرامیداشت چهل سالگی انقلاب گفت:فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و حیات پربرکت چهل ساله آن و نفوذ اعجاب برانگیز انقلاب در سطح منطقه و بین الملل،آن هم در شرایطی که تحریم های گوناگون و تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز گسترده تر و پیچیده تر شده است،خود گویای صلابت و عظمت و پیشرفت انقلاب اسلامی است.
سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور با اشاره به توطئه های گوناگون امنیتی ،اقتصادی،سیاسی،فرهنگی و نظامی علیه انقلاب اسلامی گفت:
با وجود همه ی این توطئه ها انقلاب اسلامی توانسته با صلابت و اقتدار ،دشمنان را در منطقه به زانو در آورده و در جهان مستاصل کند.
کشتی انقلاب با هدایت کانونی ولایت از تمامی صخره ها و امواج طوفانی گذر کرده و انشاا... مقصد نهایی با پیروزی حق بر باطل رقم خواهد خورد.
سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور در پایان به برنامه های ویژه ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت:در ایام دهه فجر بالغ بر 50برنامه توسط سپاه ناحیه املش در شهرستان برگزار خواهد شد.که مهم ترین آن ها عبارتند از:راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با مشارکت ادارات و نهادهای شهرستان،افتتاح 4ساختمان پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای پیل دره،تابستان نشین،یوسف آباد و حاجی آباد املش،افتتاح 3واحد مسکن محرومین با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد شهرستان در روستاهای لگموج،جیرگوابر و موسی کلایه،افتتاح 5کیلومتر جاده و پُل روستای اُمام با مشارکت سپاه املش و قرارگاه پیشرفت و سازندگی،افتتاح خانه عالم در روستای لرد،برگزاری یادواره 230شهید شهرستان املش،2شهیدمنا،3شهید گمنام و 3بسیجی جهادگر در 20بهمن همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)و کلنگ زنی 3واحد مسکن محرومین در شهرستان املش و ان شاالله بتوانیم طوری خدمت کنیم که در پیشگاه امام و شهدا شرمنده نباشیم.

ارسال نظرات