خبرهای داغ:
حجت الاسلام والسلمين کرامتی در جلسه هماهنگي يادواره 372 شهيد گلپايگان شهدا  را مايه اعتلای اسلام و صیانت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی خواند.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۶۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، حجت الاسلام والمسلمین کرامتی خطیب جمعه گلپایگان در جلسه هماهنگي ستاد برگزاری یادواره ۳۷۲ شهید شهرستان گلپایگان که در مسجد جامع روستای سعیدآباد با حضور مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این مراسم برگزار گردید ؛ ضمن تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت : حضرت فاطمه زهرا شهیده راه دفاع از سیاست ، امامت و ولایت است و امیدواریم بتوانیم در تمام مراحل زندگی خود از این بزرگوار درس بگیریم.

امام جمعه گلپایگان یادآور شد : همه شهدا در راه اعتلای اسلام و صیانت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی بر گرفته از حاکمیت نبوی و حکومت علوی بود پا به میدان های جنگ گذاشتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت : در آستانه دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ یکی از برنامه های محوری ما یادواره شهدا می باشد.

خطیب جمعه گلپایگان با عنوان اینکه اصلی ترین و محوری ترین برنامه های امسال در دهه فجر برگزاری یادواره شهدای شهرستان است تصریح کرد : تا امروز چهار جلسه برای تصمیم گیری و برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر و با غنای بیشتر و با جذابیت های افزون تر یادواره تشکیل شده است .

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی تاکید کرد : باید همه دستگاه ها مساعدت کنند که این یادواره شهدا با شکوه هر چه تمام تر در راستای اهدافی که برای نظام و انقلاب اسلامی دارد برگزار گردد.

امام جمعه گلپايگان يادآور شد : شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند آنها تمام هستی و وجود و زندگی خود را  برایپايداري اسلام و نظام جمهوری اسلامی فدا كردندتا اهداف متعالی امام و شهدا به فراموشي سپرده نشود.

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی تصریح کرد : اميد است برگزاري كنگره هاي شهدا عامل ارتباط بین شهدا و نسل های جدید شود .

وی در خاتمه ضمن تشکر از دستگاه ها و ادارات و نهادها و مجموعه هایی که برای برگزاری هر چه باشکوهتر یادواره شهدا همکاری کردند و برای رسیدن به نتایج مطلوب نهایت تعامل را داشتند بیان داشت : امیدواریم همیاری و مساعدت ها تا پایان مراسم وجود داشته باشد.

لازم به ذكر است يادواره 372 شهيد  گرانقدر شهرستان گلپايگان با سخنراني معاون هماهنگ كننده سپاه سردار فدوي در مسجد جامع روستاي سعيدآباد همزمان با شهادت حضرت زهراي مرضيه(س) برگزار مي گردد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها