پاسدارمحمدحسینخانی گفت:رشادت ها، مجاهدت ها برای پیروزی انقلاب اسلامی، فداکاری ها و جان نثاری های شهدا و بزرگمردان ایران اسلامی برگی زرین در دفتر تاریخ معاصر ایران اسلامی است لیکن این مفاهیم می بایست به نسل های جوان نیز منتقل شود.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۷۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛پاسدار محمدحسینخانی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ضمن گرامیداشت چهلمین سال از پیروزی انقلاب از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان کمیجان خبرداد و گفت:یادواره شهدای انقلاب شهرستان  پنجشنبه 18بهمن 97 در حسینیهمحله سراب برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را تداوم راه عاشورا عنوان کرد و افزود: هر چه برای شهدا قدم برداریم باز نتوانسته ایم گوشه ای از دینی که برگردن داریم را ادا کنیم.

وی اظهار کرد:برگزاری یادواره های شهدا راهی برای ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت است، و هدف از برگزاری این یادواره های ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان افزود:شهدای انقلاب نقش‌آفرینی کردند تا انقلاب اسلامی بماند، ایران سربلند و باعزت بماند و همه مستضعفین و مسلمانانِ تحت ستم راه خود را پیدا کنند و راه ایستادگی، مبارزه و چگونه جنگیدن را بیاموزند.

پاسدارمحمدحسینخانی بیان کرد:استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آرمانی مقدس است که مردم با خون خود حافظ آن هستند

وی خاطر نشان کرد:در طی چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همچنان تحریم های اقتصادی و توطئه های دشمنان محسوس بوده ولی جمهوری اسلامی همواره سربلند از بحران ها خارج شده که این امر مرهون حضور و پشتیبانی مردم بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات