جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان در دفتر فرماندار اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۹۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان در دفتر فرماندار اشکذر برگزار شد.
 فرماندار اشکذر یوم الله 22 بهمن را تجلی و مظهر وحدت، همبستگی، اراده ملی و عزت و عظمت ملت ایران در مقابل دشمنان دانست و بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی بین بخشی دستگاه های متولی برای برگزاری هر چه بهتر و پرشورتر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان تاکید کرد.
 محمدعلی شاه حسینی گفت: در مرکز شهرستان مراسم ساعت 10 صبح روز دوشنبه آغاز و پس از اجرای گروه سرود و سخنرانی راهپیمایی به سمت میدان نماز برگزار خواهد شد.
 وی تصریح کرد: در بخش مرکزی و خضرآباد با محوریت ائمه جمعه و بخشداران جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن برگزار و زمان و مکان مراسم متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
 در پایان هریک از مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان نقطه و نظرات خود را برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز 22 بهمن شهرستان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
انتهای پیام/د
 
ارسال نظرات