خبرهای داغ:
نشست صمیمی هئیت‌های ورزشی شهرستان البرز با فرمانده سپاه امام رضا(ع) این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۱۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز در جمع هئیت های ورزشی شهرستان البرز که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد ، اظهار کرد: مجموعه های ورزشی نقش مهمی در سلامت جامعه دارند ، کار شما همچون کار آموزش و پرورش مهم و حساس و پر اهمیت است ، آموزش و پرورش در زمینه علم و دانش و تفکر و شما در زمینه سلامت فعالیت می کنید . با فعالیت های ورزشی آسیب های اجتماعی ما کم می شود .

نشست صمیمی هئیت‌های ورزشی شهرستان البرز با فرمانده سپاه امام رضا(ع) این شهرستان
وی در ادامه افزود : نوجوانان و جوانانی که در عرصه ورزشی فعالیت می کنند ضریب خطای آنها خیلی کم تر از دیگر جوانان است وظیفه همه دستگاه ها است که به ورزش بپردازند .
طاهر خانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت :دشمن تمام سعی اش این است که که نظام را ناکار آمد نشان دهد ، کشور ما در عرصه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته است .

نشست صمیمی هئیت‌های ورزشی شهرستان البرز با فرمانده سپاه امام رضا(ع) این شهرستان
وی خاطر نشان کرد : در هر کجا بی تدبیری بوده خطا از مسئول آن بخش بوده نباید با خطای یک مسئول عملکرد نظام زیر سوال رود . اگر ضعفی در حوزه ورزشی داریم از خود مدیران است نه از اصل نظام .
وی اظهار داشت : وظیفه همه ما این است که از دستاوردهای نظام مراقبت کنیم ، این امنیت و اقتدارمان را مدیون ایستادگی مردم و خون شهدا هستیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها