فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) گفت : قدرت بازدارندگی از مهمترین دستاوردهای انقلاب، علیرغم دشمنی های ابرقدرت‌های جهان است.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۲۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه شهرستان فردیس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر با حضور در مدرسه پسرانه علی ابن ابیطالب شهرستان فردیس اظهار کرد: باید به گونه ای هدف از شکل گیری انقلاب و دستاوردهای آن را برای نسل جوان تبیین کنیم که تأثیرگذاری آن را در جامعه به وضوح ببینیم.

 قدرت بازدارندگی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

وی تصریح کرد: ولایت مداری، اتکا به توانمندی داخلی، مدیریت جهادی، باور قلبی از راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی است و نباید به هیاهوی دشمن که مانند طبل توخالی است توجه کنیم. دشمن به دنبال گروگان گرفتن ذهن جوانان این کشور است که باید با هوشیاری و بصیرت اجازه عملی کردن توطئه‌های دشمن را ندهیم.

وی اظهار داشت: امسال دهه فجر فاطمی پیش روی خواهیم داشت و در آغاز دهه پنجم انقلاب باید همچون حضرت فاطمه (س) از مکتب ولایت همه جانه به دفاع پرداخته تا بتوانیم بیش از پیش آرمان های انقلاب اسلامی را دنبال کرده و به ثمر بنشانیم.

وی همچنین در ادامه افزود: رسالت بسیج اهتمام به تربیت دانش آموزان منطبق بر الگوهای علوی و فاطمی و معرفی آنان به منظور هدایت جامعه ی دانش آموزی کشور در راستای اهداف عالیه ی نظام است و همچنین هدایت و بکارگیری توان و قابلیتهای دانش آموزان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، سازندگی و امدادی دانست و افزود شما دانش اموزان آینده سازان ومدیران این کشور هستید.

همچنین درپایان این مراسم باحضورفرمانده سپاه شهرستان فردیس و فرمانده بسیج دانش آموزی و مدیرمدرسه از دانش اموزان نمونه تقدیر بعمل آمد .

ارسال نظرات