خبرهای داغ:
معاون راهبردی سازمان بسیج دانشجویی کشور در جشن 40 سالگی انقلاب در شهر ترکمانچای با اشاره به قدرت فزاینده ایران در جهان و واهمه آمریکا از این رشد و توسعه، گفت: آمریکا در کمتر از 100 سال آینده به دهکده ای از بلاد ایران زمین تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۲۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امیر ابوالفضل حکمت حضور مقتدرانه ایران در دفاع از مردم مظلوم کشورهای منطقه و نابودسازی داعش را از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: هدف داعش از حضور در بغداد و دمشق، فقط ایران بود و آسایش امروز ما به خاطر حضور دلاورمردان و رزمندگانی است که در خاک سوریه از حریم انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

   وی افزود: هدف بسیاری از این جنگ های منطقه برای درگیر کردن ایران است نه بحرین، یمن و لبنان، نه فلسطین و غزه چرا که از اینها واهمه ای ندارند و نگرانی آمریکا از حرکت سریع انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حکمت در ادامه به شاخص های توسعه انسانی اشاره کرد و گفت: در هر کشوری نیروی انسانی مهمترین رکن پیشرفت یا عقب ماندگی آن کشور است و مولفه های آن امید به زندگی، کیفیت آموزش، و درآمد سرانه و رفاه نسبی در مسائل اقتصادی است و  ایران با دارا بودن رشد نموداری۱/۸ درصد، دو برابر رشد میانگین دنیا و رتبه یک رشد شاخص توسعه انسانی در جهان را دارد.

   وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی بعد از ۴۰ سال آنقدر فراگیر شده و آنقدر جبهه استکبار را دچار ترس کرده که ایالات متحده در هر نقطه از خاک جهان، احساس ناامنی می کند، اظهار کرد: واهمه دیگر آمریکا از این است که کمتر از ۱۰۰ سال آینده ایالات متحده آمریکا به عنوان یک دهکده کوچک از بلاد ایران زمین و انقلاب اسلامی محسوب خواهد شد. 

   حجت الاسلام حکمت افزود: اینک انقلاب اسلامی در ادامه رشد و تعالیش نیازمند تقویت جبهه داخلی و امت واحده در داخل کشور است که رمز حیات، بقا و موفقیتش اتحاد مردم و مسئولین است و این مردم نقش خودرا به بهترین شکل ممکن انجام داده اند که نمونه های آن را در راهپیمایی ها و صحنه انتخابات دیده ایم و مخاطب بنده مجموعه ای از نمایندگان و کارگزاران و مسئولان سیاسی کشور است.

   همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری حوزه های شهید چمران، شهید تجلایی و شهدای زینبیه دانشگاه پیام نور با حضور پرشور ۲۵۰ نفر از بسیجیان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور ترکمنچای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها