خبرهای داغ:
مسئول دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:
مسئول دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۳۵ نفر در دو بخش خواهران و برادران در مسابقات قرآن بسیج شرکت کردند گفت: رقابت در قالب طرح صراط، حفظ، قرائت ، مفاهیم سوره اسراء و نهج البلاغه است.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۴۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امین احسان نژاد مسئول دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان امروز 18بهمن در حاشیه بیست و ششمین دور مسابقات قرآن کریم بسیج مرحله استانی در بیرجند اظهار داشت: مسابقات در ۱۱ رشته هنری، پژوهشی به صورت شفاهی و کتبی برگزار شده است.

 وی با بیان اینکه  ۳۳۵ نفر  در دو بخش خواهران و برادران در مسابقات قرآن بسیج شرکت کردند افزود: رقابت در قالب طرح صراط و حفظ، قرائت و مفاهیم سوره اسراء  است.

  احسان نژاد بیان داشت: افرادی که طرح صراط در مرحله شهرستانی شرکت کردند  امروز ۳نفر برتر هر شهرستان با هم به رقابت پرداختند.

 وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن بسیج را آشنایی بیشتر با کتاب هدایت و اخوت با مفاهیم قرآنی  دانست و عنوان کرد: در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در هر رشته از سه نفر و در مجموع از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان تقدیر می شود.

 مسئول دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان اظهار داشت: بیشترین شرکت کنندگان در طرح صراط ، حفظ قرآن و مفاهیم نهج البلاغه است و بیشترین شرکت  کنندگان نوجوانان زیر ۱۶ سال و جوانان هستند.

وی با بیان اینکه امسال مرحله کشوری برگزار نمی شود گفت:  مرحله ناحیه ای در شهرستانها در هفته بسیج با حضور بیش از ۲هزار نفر برگزار شده است و نفرات برتر به مرحله استانی راه یافته اند.

گفتنی است، مسابقات قرآن کریم بسیج مرحله استانی ساعت 8 صبح امروز آغاز و  ساعت ۱۵ مراسم اختتامیه برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها