به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید بهشتی خانمیرزا نشست فرهنگی مدرسه محور در واحد مقاومت شهدای کرتگل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۰۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در جمع دانش آموزان واحد مقاومت شهدای کرتگل، ضمن تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که ملت ایران خود را بشناسند و در بین سایر کشور ها شناخته شوند و بتوانند برای خود تصمیم بگیرند و آینده خود را رقم بزنند.

امرالله کمکی افزود: مقابله با استکبار جهانی و زیاده خواهان عالم از بزرگترین دستاوردهای نظام اسلامی است، که ملت ایران در این راه سربلند هستند و قابل مقایسه با دوران شاهنشاهی نیست؛ زیرا آمریکا با تمام قدرتش نتوانست در مقابل ایران اسلامی بایستد و هرچه تلاش می کند نقشه های او نقش بر آب می شود.

وی ادامه داد: جوانان امروز می توانند با تحصیل و بصیرت کافی نقش جوانان انقلاب را بازی کنند و امید دشمن در به بیراهه کشیدن نسل جوان را به نا امیدی تبدیل کنند.

این کارشناس مسایل سیاسی، استفاده از ابزار فضای مجازی را مهمترین سلاح دشمن برای مبارزه با جوانان ایرانی دانست و تصریح کرد: ابزار فضای مجازی در کشور ما با سرعت بالایی در حال بروزرسانی است و این نقشه دشمن است که جوانان ما را از این راه دچار نا امیدی و بی دینی کند، در صورتی که در مسائل پزشکی حاضر نیستند علم خود را در اختیار ملت و دانشمندان ایران قرار دهند.

 

ارسال نظرات