همزمان با دهه مبارک فجر؛

یادواره شهدای روستاهای بخش گندمان برگزار شد

امام جمعه بروجن در مراسم یادواره شهدای روستاهای بخش گندمان، گفت: حفظ فرهنگ و اعتقادات مذهبی جز با تداوم فرهنگ ایثار و شهادت امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۰۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم یادواره شهدای روستاهای امام قیس، کردشامی، گدارکبک و تگرگ آب از توابع بخش گندمان در شهرستان بروجن با حضور خانواده های معظم شهداء، مسئولین محلی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم حسینیه حضرت ولیعصر (عج) روستای امام قیس برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه بروجن به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود.

حجت الاسلام هراتی مطلق عنوان داشت: حفظ فرهنگ و اعتقادات مذهبی جز با تداوم فرهنگ ایثار و شهادت امکان پذیر نیست و یکی از راه های تداوم این فرهنگ، برگزاری یادواره شهدا و احترام ویژه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این گونه یادواره ها بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ و آموزه های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان است.

در این مراسم که به همت حوزه امام حسین (علیه السلام) شهر گندمان و پایگاه امام حسن (علیه السلام) امام قیس برگزار شد برنامه های دیگری همچون خاطره گویی، اجرای سرود، مداحی و اهدای لوح یادبود به خانواده معظم شهدا اجرا شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار