خبرهای داغ:
همایش «زن در آینه چهل سالکی انقلاب» با حضور آیت الله سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها وخانواده شهدای مدافع حرم در حرم مطهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۵۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، در این همایش که امروز با اجتماع پرشور بانوان قمی در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار شد، مادر شهیدان زین‌الدین، مادر شهید حججی و خواهر شهید ابراهیم هادی حضور داشتند و بخشی از خاطرات و سیره این شهدای گران‌قدر را برای بانوان حاضر در جلسه بازگو کردند.

خانواده شهدای حاضر در این همایش حجاب و عفاف، حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری، تربیت فرزندان شجاع و صالح، کسب رزق حلال و بصیرت در بزنگاه‌های تاریخی را از شاخصه‌های زنان مؤمن و انقلاب عنوان کردند.

تربیت بر محور اسلام، حضور در مساجد و انس با علما از دیگر شاخصه‌هایی بود که خانواده شهدا بر آن تأکید داشته و به بانوان ایرانی توصیه کردند که بر این محور فرزندان خود را تربیت کنند.

همچنین خانم تجلی از بانوان همراه کننده امام خمینی (ره) در سالروز غرورآفرین بازگشت امام خمینی (ره) به ایران در این مراسم ضمن بیان خاطرات خود از دیدار با امام خمینی (ره) در فرانسه افزود: امام (ره) در فرانسه بدون هیچ‌گونه محافظی و یا مکان امنی از دشمنان نهراسیدند و هرگز حاضر با مذاکره با دشمن نشدند؛ اما امروز عده‌ای با وجود داشتن موشک‌های نقطه زن که در هر لحظه می‌توانند تلاویو را با خاک یکسان کنند، به دنبال مذاکره با آمریکا هستند.

در این همایش آیت‌الله سید محمد سعیدی، انقلاب اسلامی را گوشه‌ای از برکات قیام فاطمی توصیف کرد و افزود: قیام فاطمی بستر قیام جهانی امام زمان (عج) است و برکات این قیام در قیامت آشکار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها