مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

جشن چهل سالگی انقلاب معجزه الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع بازنشستگان و خانواده آن ها در سپاه ملکان، گفت: جشن چهل سالگی انقلاب معجزه الهی است همانطوری که خود انقلاب معجزه بود.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۹۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: تاکنون هیچ انقلابی در دنیا به چهل سالگی خود نرسیده همان شعار و سخنان  و برنامه ها که در  اول انقلاب  بیان می شد هیچ تغییری نیافته و رهبری هم مثل رهبر انقلاب امام خمینی (ره)سخن می گوید.
وی در ادامه به انقلاب الجزایر اشاره و بیان کرد: در انقلاب الجزایر یک میلیون نفر شهید دادند که در دو سه سالگی انقلاب خود را از دست دادند. در حالی که 70 در صد مردم ایران بعد از انقلاب به دنیا آمده اند و انقلاب و جنگ را ندیده اند  ولی هر ساله 22 بهمن خود را گرامی می دارند.
حجت الاسلام کاملی فر در ادامه به تجربیاتی که در این چهل سال بدست آورده ایم اشاره و اظهارداشت: اینها چراغ راهنما می باشند نباید آنها را فراموش کنیم از جمله آنان خود باوری و ما می توانیم می باشد که امام راحل  به ما آموختند و دغدغه  حضرت امام خامنه ای  نیزاست که بااین روحیه و و خود باوری و مامی توانیم ،آنچه هست به دست آورده ایم و هر جا به غیر دل بسته ایم شکست خورده  یم.
وی ادامه داد: با تبعیت از فصل الخطاب و تبعیت از رهبری به پیروزی های بزرگ رسیدیم و در سایه صلابت و مدیریت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب  توانستیم به چهل سالگی انقلب برسیم و این همه مشکلات را پشت سر بگذارریم.
حجت الاسلام کاملی فر در پایان به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اشاره و اظهار داشت: در هرموقعیتی  و زمانی نباید از رحمت اهل بیت(ع) روی بگردانیم چراکه نجات و فلاح و عاقبت بخیری بشریت در توسل به در اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می باشد و توفیقات چهل سالگی انقلاب و دفاع مقدس همگی ازتوسل به اهل بیت(ع) بود.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار