با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و یادواره ۶۴۰ شهید فصل زمستان و انقلاب اسلامی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۰۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

یادواره ۶۴۰ شهید فصل زمستان و انقلاب اسلامی اردبیل برگزار شد‌

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و یادواره 640 شهید فصل زمستان و انقلاب اسلامی اردبیل برگزار شد.

سخنران این یادواره بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: فضیلت شهدای والامقام و قدم در راه آرمان‌های اسلام انقلاب به قدری شیرین است که سر از پا نمی‌شناسد چرا که شهدای والامقام کشورمان با نثار جان خود درس ایثار و شجاعت را در جامعه به ارمغان آورده‌اند و این موضوعی نیست که به این آسانی فراموش شود.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام یک اقدام بسیار ارزشمند در جامعه است که تاثیرگذاری خوبی در بین افکار عمومی دارد و به همین منظور نیاز است برگزاری یادواره‌های شهدا را در جامعه تداوم بخشیم و به وظایف خود در مقابل شهدای والامقام ادای دین کنیم.

این سخنران تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی همان آرزو و آرمان ائمه اطهار، علما، مجتهدان، مبارزان دوران پیروزی انقلاب و شهیدان است که ما امروز تحت این حکومت مقدس که در راس آن ولی فقیه قرار دارد زندگی می‌کنیم باید آن را پاس بداریم و هر سال با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع یاد و خاطره آن ایام‌الله و پیروزی‌ها را زنده و گرامی بداریم.

وی بیان کرد: انتظار داریم برگزاری یادواره‌های شهدا با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی و رویدادهای مهم تاریخ باشد تا در این مراسمات به اهمیت این رویدادها نیز پرداخته شود.

خاطره‌گویی و اجرای سرود و مداحی برای اهل بیت (ع) در این یادواره یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام (ره)از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات