سید ساجد یعقوبی
با هدف تجلیل از سربازان نمونه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۰۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

جشنواره استانی حضرت علی اکبر در سپاه اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) با هدف تجلیل از سربازان نمونه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این جشنواره با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: امنیت امروز را مدیون خون شهدای بزرگوار، رزمندگان و ایثارگرانی هستیم که همواره در جهت پاسداری از خاک ایران اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده‌اند.

وی افزود: امروز پاسداری و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی که توسط مرزبانان و سربازان این مرز و بوم انجام می شود یک اقدام مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به حضور سربازان در نقطه صفر مرزی و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی، گفت: باید قدر دوران سربازی را بدانید و از این موقعیت جهت تربیت و پرورش روح و جسم و ارتقای بصیرت استفاده کنید.

وی تصریح کرد: اقدام فردی که پای در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی می‌گذارد اهمیت والایی داشته و هدف متعالی خدمت به نظام اسلامی از جایگاه ارزنده‌ای برخوردار است.

بابازاده سربازان را سرمایه‌های اجتماعی کشور دانست و گفت: امروز جوانان سرباز علاوه بر پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی و ... می‌درخشند که این افتخار بزرگی برای ما است.

ارسال نظرات