نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تحمل‌پذیری و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی به الگوی ملت‌های جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۱۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی به الگوی ملت‌های جهان تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید‌حسن عاملی در مراسم رونمایی از تولیدات فاخر صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: استکبار جهانی با امپراطوری رسانه‌های خود به دنبال باورسوزی عواطف انسانی است و رسانه ملی نقش بسیار حائز اهمیت و حیاتی در این زمینه بر عهده دارد.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی سرنوشت مملکت خود را در به دست گرفته‌ایم و این یک دستاورد بزرگ برای ما است که کشورمان را از سلطه بیگانگان خارج کرده‌ایم و هیچ گاه اجازه نداده‌ایم که بیگانگان در کشورمان سایه تاریکی خود را بیندازند و به همین دلیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به صورت باشکوه جشن خواهیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش مضاعف ما است و باید هم‌اکنون مقاوم‌تر و مستحکم‌تر از همیشه در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کرده و تحمل‌پذیری و مقاومت ملت ایران را در برابر استکبار جهانی به یک الگوی شاخص برای ملت‌های جهان تبدیل کنیم.

عاملی بیان کرد: حریت ملت ایران از بعثت، غدیر خم و حادثه کربلا به دست آمده و باید این مهم را در جامعه با تبیین اهداف و محوریت‌های آن تبیین کنیم و در این زمینه از ظرفیت رسانه ملی به عنوان صدای رسای مردم استفاده کنیم که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

وی با بیان این که صدا و سیما به خوبی و به طور شایسته عمل و استقلال خود را حفظ کرده است و این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است تصریح کرد: حضور گسترده مردمی در راهپیمایی 22 بهمن ی ک حقیقت محرز است و از عموم مردم برای حضور گسترده خود کمال تقدیر و تشکر را دارم.

ارسال نظرات