مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

دهه فجر نماد مقاومت در مقابل زیاده خواهی استکبار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع بسیجیان پایگاه نور حوزه مقاومت الزهرا (س)، دهه فجر را نماد ایستادگی و عزت همیشگی ملت انقلابی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۴۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت با اشاره به حادثه مهم پيروزي انقلاب در سال 57، گفت: مقاومت و بصيرت مردم انقلابي ايران اسلامي با تدابير حکيمانه امام(ره) موجب شکسته شدن ابهت کاذب رژيم طاغوت و نظام ديکتاتوري پهلوي شد .

وی افزود: مردم و نسل جوان باید بدانند که ما برای حفظ نظام، آرمان های امام راحل(ره) و پرچم این نظام هزاران شهید نثار کردیم و دشمنان و بدخواهان این نظام بدانند امت حزب الله در همه حال گوش به فرمان مولای خودشان هستند.

حجت الاسلام صمددوخت اظهار داشت: اگرچه دشمنان قسم خورده این نهضت الهی هر روز طرحی نو برای براندازی آن در می اندازند ولی با عنایات خداوند متعال و در سایه ولایت پذیری، همدلی و وحدت کلمه،  ملت ولایتمدار ایران اسلامی همچنان ایستاده است و به هیچ قیمتی دست از ارزش های والای انقلاب و شهیدان و ولایت بر نخواهند کشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان یادآور شد: مردم ولایتمدار، بصیر و شهیدپرور ایران اسلامی همانند سال های گذشته با حضور و مشارکت حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند و لحظه ای از شهدا و حمایت از انقلاب خود غافل نمی شوند و کنار هم نمی روند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار