فرمانده سپاه جلفا در یادواره شهدای روستای شجاع و جهارمین سالگرد شهید مدافع حرم حاج عباس عبداللهی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی خواند.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۵۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی گفت: تردیدی نیست که نهضت انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

وی افزود: همگان شاهدیم که انقلاب اسلامی اینک به برکت آن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند و حکیمانه امام راحل و مقام عظمای ولایت در سال های پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی انقلاب، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده است که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است.

شریفی اضافه کرد: تمامی بدخواهان داخلی و خارجی این انقلاب بدانند، مردم ایران اسلامی و دیگر ملت های منطقه بیدار شده اند، انقلاب های رو به رشد مردمی و روحیه استکبار ستیزی، حاصل همین بیداری و برگرفته از جوهره انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد : در این برهه از زمان، باید مردم و مسئولان ما با اتحاد و انسجام خویش حول محور ولایت، تمام توان خود را بکار بسته و با استقاده از ظرفیت های درونی کشور به مقاوم سازی اقتصاد کمک کنند و با حمایت از تولید ملی، توطئه های دشمنان را خنثی و وضعیت معیشت خانواده ها را بهبود بخشند.

فرمانده سپاه جلفا در پایان اظهار داشت: ملت انقلابی ایران اسلامی  پرشورتر از سال های گذشته با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن شکوه و عزت ایران اسلامی را در حمایت از انقلاب و ولایت و شهدا به نمایش گذاشته و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

ارسال نظرات