خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: نمی‌توان کم کاری برخی از مسؤولان را توجیه کرد، اما کم کاری در خدمت به مردم از هرگناه کبیره‌ای بزرگ‌تر است.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۶۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کاشان، حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاجی صادقی پنجشنبه شب در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) هیات رزمندگان اسلام کاشان که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد با اشاره به اینکه فاطمه زهرا (س) مي فرمايد جان می‌دهم تا دین خدا جان بگیرد، گفت: شاگردی حضرت فاطمه زهرا (س) به داشتن غیرت دینی و کوتاه نیامدن در برابر تعرض به دین است.

وی با اشاره به اینکه باید دین شناس بود تا تهدیداتی را که متوجه دین است را بشناسیم، ابراز کرد: نیاز امروز ما و جامعه اسلامی دین شناسی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در بین نظام‌های ولایی هیچ نظامی را سراغ ندارید که چهل ساله شده باشد، گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود این همه دشمن و توطئه به چهل سالگی خود رسیده است به دلیل داشتن بصیرت و استقامت مردم است.

حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقی با اشاره به اینکه حفظ ماهیت نظام ما، جمهوری اسلامی ایران است که نظام را به چهل سالگی رسانیده است، افزود: اسلام موتور محرکه نظام ایران است که دشمن خیلی تلاش کرده موتور نظام را خاموش کند، اما موفق نشده است و امروز بعد از چهل سال با وجود همه توطئه‌های دشمن موتور محرکه روشن است و خاموش نشده است. 

وی ادامه داد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی به دست نیرو‌های انقلابی نابود می‌شود و برای این کار خود طرح و برنامه دارند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نمی‌توان کم کاری برخی از مسؤولان را توجیه کرد، اما کم کاری در خدمت به مردم از هرگناه کبیره‌ای بزرگ‌تر است چرا که تنها حق مردم ضایع نشده است بلکه به دشمن کمک شده است.

حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي همچنين مسؤولانی که در خدمت به مردم کوتاهی می‌کنند را هنرپیشگان دشمن دانست و افزود: فشار‌های اقتصادی دشمن به مردم ایران برای این است که مردم از انقلاب خسته شده تا علیه انقلاب وارد میدان شوند.

به گفته وی، امروز دشمن گاهی با کنایه و گاهی با صراحت اعلام می‌کند اگر تصور این است که نخبه‌ها انقلاب را نابود می‌کنند تصور اشتباهی است چرا که انقلاب را انقلابی‌ها نابود می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: نفوذی اینگونه نیست که دستمزد داشته باشد بلکه برخی از نفوذی‌ها دستمزد نمی‌گیرند و قربه الی الله نفوذی هستند و خسر الدنیا و الاخره هستند.

به گفته وی، جیسون رضایی جاسوس آمریکایی، ایرانی در نامه خود به رییس جمهور آمریکا نوشت، انقلاب ایران با شعار‌های مردم شمال تهران نابود نمی‌شود بلکه  اگر توانستيم مردم مستضعف جنوب تهران و مادران شهدا را با در دست داشتن عکس شهدای خود به خیابان  بياوريم تا علیه انقلاب شعار بدهند در آن زمان است که انقلاب نابود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مشکلات اقتصادی به دلیل ناتوانی ما نیست به دلیل توانایی آمریکا و استکبار هم نیست، بلکه به دلیل هنرپیشگی و بازی خوردن ما است، اما با همه این تفاصیل دشمن اصلی آمریکا است و استکبار جهانی کارگردان پشت صحنه این بازی است.

حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقی همچنین از استقامت عملی به عنوان یکی از مؤلفه‌های مقابله با مشکلات نام برد و افزود: برای عبور از مشکلات پپش رو نیاز به روحیه عملی و جهادی خستگی ناپذیر و عزم راسخ است.

وی فتنه دهه ۹۰ را خطرناک‌تر از فتنه دهه ۸۰ دانست و افزود: فتنه دهه ۸۰ بر روی خواص متمرکز شد تا با زدن خواص انقلاب را بشکنند و با وجود اینکه بسیاری از خواص را شکستند، اما نتوانستند انقلاب را بشکنند.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها