مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: مانوردرمانی تیم BHCU معاونت بهداشت درمان وتوانبخشی جمعیت هلال‌احمر لرستان در مناطق محروم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۷۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، همزمان بافرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی تیم BHCU این معاونت متشکل از پزشک، ماما، پرستار، کارشناس روانشناسی، کارشناس بهداشت، کارشناس تغذیه، تکنسین دارویی و...در منطقه محروم ایتیوندجنوبی از توابع شهرستان نورآباد مستقر و به ارائه خدمات بهداشتی درمانی پرداخت.

رضایی گفت: این مانورباهمکاری تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر شهرستان نورآبادوبا هدف پایش و حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی و شناختن نقاط قوت و ضعف واحدها و همچنین ارائه خدمات به هم استانی‌های محترم که به‌واسطه بعد مسافت کمتر به خدمات بهداشتی درمانی دسترسی دارند اجرا شد.

وی تصریح کرد: این مانوربرپایه سناریوی وقوع زلزله طراحی و ما یک روز در کنار مردم بافرهنگ روستای سفیدخانی بودیم و آنچه درتوان داشتیم را ارائه نمودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خاطرنشان کرد: در طی این مانور تعداد ۲۴۰ نفر از خدمات ویزیت و داروی رایگان، تعداد ۱۷۵ نفر از خدمات مامایی، تعداد ۸۵ نفرازخدمات مشاوره روانشناسی با محوریت راهکارهای مقابله با استرس بهره‌مند شده و همچنین وضعیت بهداشت عمومی محیط و تغذیه ساکنین موردبررسی و اقدامات لازم اعمال گردید.

رضایی ارزش ریالی داروهاومکمل های غذایی توزیع‌شده بین مراجعین را رقمی بالغ‌بر ۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: خدمات تیم‌های BHCU یکی از ارکان معاونت بهداشت درمان وتوانبخشی است که هرازگاهی در مناطق محروم اجرا می‌گردد.

 وی خاطرنشان کرد: مانور منطقه ایی این تیم از بیست و دوم بهمن‌ماه به مدت سه روز در منطقه سیل‌زده دهلاویه از توابع سوسنگرد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات