سردار اسداللهی گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم در شهرهای مهم و استراتژیکی همچون حلب که شهری سنی نشین است، به هنگام اذان، نام امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در فضای شهر پیچیده می شود و این افتخاری بزرگ برای شیعه است.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۹۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، یادواره شهدای مدافح حریم اهل بیت(ع) عصر پنجشنبه 18 بهمن ماه به همت لشکر 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

سردار حسین اسداللهی فرمانده سابق لشکر 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در این مراسم ضمن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر یادآور سیره و حرکت انقلابی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس و حتی شهدای مدافع حرم تربیت شده مکتب امام راحل بودند افزود: به همین دلیل است که ما همواره پیش از درود فرستادن به روح شهدا، به آن کسی درود می فرستیم که با انقلاب خود این عزیزان را تربیت کرد.

فرمانده سابق لشکر 27 حضرت محمد رسول الله(ص) ادامه داد: ما مدیون امام خمینی(ره) و فرزندان شهیدش هستیم؛ امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم در شهرهای مهم و استراتژیکی همچون حلب که شهری سنی نشین است، به هنگام اذان، نام امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در فضای شهر پیچیده می شود و این افتخاری بزرگ برای شیعه است.

در ادامه این مراسم سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) در سخنانی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیام انقلاب اسلامی ایران از مرزها عبور کرد و طی این سال ها موجی ضد استکباری و ظلم ستیزانه ای در ملل مختلف بوجود آورد که پویایی جبهه مقاومت در منطقه تنها یک چشمه از انتشار و انعکاس پیام انقلاب در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه به اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است و سران کشورهای مختلف نیز بر این موضوع اذعان دارند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت در کشورهای درگیر با گروه های تکفیری بر همگان اثبات شده است، گفت: آمریکا بیش از 7 تریلیون دلار در منطقه خرج کرد تا به واسطه گروه های تکفیری به اهداف شوم خود برسد اما در نهایت این جبهه مقاومت برآمده از مکتب امام راحل بود که به پیروزی رسید.

 

ارسال نظرات