نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکا/امروز رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی در انزوا قرار دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور و مشارکت همگانی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی و پاسخکی محکم به یاوه‌گویی‌های آمریکا خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۹۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

به‌گزارش خبرگزاریر بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: زندگی کوتاه اما پر برکت وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره(س)  سرشار از درس‌های مهم برای رسیدن به تعالی و رستگاری است؛ آن بانوی بزرگ اسلام نمونه و الگوی کامل بصیرت و ولایتمداری است.

وی افزود: ما هم برای رسیدن به قله‌ها باید دقت داشته باشیم و در مسیر اسوه‌ها و الگوها قدم برداریم. اساس انقلاب  اسلامی ایمان به خدا، اخلاص و تکلیف مداری، و برای عزت و شرف، استقلال و سربلندی و پیشرفت ملت بزرگ ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی مردم را صاحبان اصلی این انقلاب دانست و تصریح کرد: در طول این چهار دهه که از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد ریزش‌ها ورویش‌هایی وجود داشته است. گاهی عده‌ای از قدرت سهمی خواسته‌اند و عده‌ای نیز ابزار دست دشمنان شده‌اند اما جریان عظیم انقلاب همچنان که تا به امروز به مسیر خود ادامه داده از این پس نیز در مسیر پیروزی و سربلندی حرکت خواهد کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی برگزاری انتخابات، آزادی و مردم سالاری دینی را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در دنیا انقلاب‌های متعددی شکل گرفته ولی اساس هیچ یک از آن‌ها دینی نبوده است و به همین دلیل نتوانسته‌اند دوام بیاورند.

وی با یادآوری این موضوع که در انقلاب اسلامی ملت ایران 37 بار به پای صندوق های رأی رفته‌اند، گفت: این نشان از وجود آزادی و مردم‌سالاری دینی در این انقلاب دارد؛ در حقیقت اساس انقلاب اسلامی ایران برای عزت و شرف نسل امروز و نسل آینده و مقابله همه‌جانبه با استکبار و صهیونیسم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به جولان دادن صهیونیست‌ها قبل از انقلاب در منطقه اشاره و تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی بیش از گذشته در انزوا  قرار گرفته و آرمان از نیل تا فرات برایشان دست نیافتنی شده است.

 آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی شیعیان در لبنان و عراق و سوریه توانسته‌اند پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بدهند.

وی به سیاست یک بام و دوهوای غرب اشاره کرد و افزود: غربی‌ها تنها به دنبال منافع خود هستند و از استقلال ایران شکایت دارند و می‌گویند چرا جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی سکوت نمی‌کند؛ از سوی دیگر از جنایات آل سعود در یمن حمایت می‌کنند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه ایران در برابر جنایتکاران سکوت نمی‌کند و تا آخر از ملت‌های مظلوم دفاع خواهد کرد، گفت: این درس اسلام و ولایت بوده و تا آخر از ملت‌های مظلوم دفاع خواهیم کرد؛ مردم ایران با تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و حمایت از جمهوری اسلامی، انقلاب را پیش برده و در مقاطع مختلف با تکیه به خدا و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مشکلات و گردنه‌های سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تحریم‌ها را فرصت دانست و گفت: مردم ایران نباید به بیگانگان امید داشته باشند بلکه باید با توکل به خدا راه خود را ادامه دهند. کارخانجات بزرگ استان نیز نباید منتظر قطعات خارجی برای مونتاژ باشند بلکه باید با فعال کردن مراکز تحقیقاتی داخلی نیازهای خود را فراهم کنند. 

وی افزود: گر مدیرانی نمی‌توانند، رها کنند و بروند و به ملت و آرمان‌ها خیانت نکنند؛ باید با همت و تلاش به سمت دهه خود اتکایی و عزت حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به سفر روز گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی به استان مرکزی اشاره کرد و افزود: تذکراتی درخصوص صنایع بزرگ ‌اراک، شازند و خمین به رئیس مجلس داده شد تا با بررسی مشکلات این واحدها، شاهد موفقیت‌های بیشتری در صنعت استان باشیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: امروز مردم با قدرت ایستاده‌اند و با همدلی و وحدت گردنه‌ها را پشت سر می‌گذارد و این کشتی را با تمام ظرفیت به حرکت درمی‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت همگانی مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک امری لازم و ضروری است، این حضور باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی و پاسخکی محکم به یاوه‌گویی‌های آمریکا خواهد بود. ملت ما بار دیگر با امام و شهدا بیعت کرده و به حهانیان نشان می‌دهند که از انقلاب اسلامی پشیمان نیستند و تا آخر با قدرت می‌ایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات