امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهارداشت: افرادی که عشق به کشور و نظام دارند، امسال در راهپیمایی حضور یابند تا انتظارات دشمنان را ناکام گذشته و پاسخی به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن بدهند.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۰۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم راهپیمایی گسترده مردم را پشتوانه ای برای دولتمردان جهت حل مشکلات اقتصادی عنوان و تاکید کرد: راهپیمایی امسال تجلی وحدت و همبستگی چهل ساله ملت با نظام است.
وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در کنگره اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا بامداد روز چهارشنبه در بخشی از سخنان خود بار دیگر به تکرار اتهامات بی‌ پایه و اساس بر علیه دولت و ملت ایران پرداخت.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: ترامپ دوباره جمهوری اسلامی را یک رژیم رادیکال توصیف کرد اما مطرح افکار عمومی و همه انسان‌های آزاده در سراسر دنیا می‌دانند که ایران با بیش از ۱۷ هزار شهید ترور، خود بزرگ‌ترین قربانی تروریسم است.
امام جمعه تبریز با طرح این سوال که آیا ایران تروریست است یا برخی کشورهای منطقه که با خرید آخرین تجهیزات، زنان و مردان و کودکان بی‌پناه یمنی را می‌کشند، اظهار داشت: آیا ایران حامی تروریست است یا آمریکایی که دیکتاتوری‌اش زبانزد خاص و عام است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: آیا ایران تروریست است و یا رژیم جعلی صهیونیستی که صدها و هزاران نفر از فلسطینی را از خانه و کاشانه خود آواره کرده و آنها را به شهادت می‌رساند.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن محکوم کردن صحبت‌های ترامپ از افکار عمومی و وجدان‌های بیدار خواست تا در خصوص اتهامات بی‌اساس آمریکا بیشتر تامل کرده و ببیند که آیا با این اوصاف جمهوری اسلامی ایران حامی تروریست است یا آمریکا و رژیم صهیونیستی که جنایت های بی شمار می کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به تشکیل دولت جدید لبنان گفت: این دولت حاکی از پیروزی جریان مقاومت است چراکه مخالفان خارجی حزب‌الله از ترکیب کابینه و حضور قوی حزب‌الله اظهار نگرانی می‌کنند و ما این موفقیت را به برادران حزب‌الله لبنان تبریک می‌گوییم.
وی با اشاره به رونمایی از موشک هویزه ، آن را یکی از از دستاوردهای عظیم انقلاب برشمرد و گفت: رونمایی از موشک هویزه جزو افتخارات در زمینه خودکفایی نظامی است و این موشک توسط متخصصان هوافضا طراحی شده که برد پروازی آن ۱۳۵۰ کیلومتر است.
امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به 19 بهمن روز نیروی هوایی اظهار داشت: ۱۹ بهمن ماه از جمله روزهایی است که کمر طاغوت شکست، چرا که بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام راحل در سرعت بخشیدن انقلاب اسلامی نقش موثری داشت.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: اول مهر ماه سال ۱۳۵۹ این نیروی هوایی بود که آشیانه‌های هوایی بعثی را بمباران کرد و آنها را در هم شکست.
امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به روز حفاظت اطلاعات سپاه اشاره گفت: این نیروها در جهت جلوگیری از هرگونه نفوذ اقدام کرده و بسیار موفق هستند.
وی افزود: روز تشکیل کمیته‌های انقلاب را پیش رو داریم که نباید این کمیته‌ها فراموش شوند و از خدمات آنها غافل شد چرا که آنها در طول ۴۰ سال و دفاع مقدس کارهای بزرگی انجام داده و شهدای زیادی تقدیم اسلام کردند.

ارسال نظرات