مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب در مرحله اول وظیفه ما شناسایی دشمن است، چرا که دشمن جنگ ترکیبی هوشمند روانی و رسانه‌ای را علیه ملت ما به راه انداخته و سعی دارد از طریق جنگ اقتصادی و پدید آوردن شرایط سخت معیشتی برای مردم، مسئولان و سیاست‌های نظام را، عامل اصلی پدید آمدن این وضعیت معرفی کند.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۶۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بامری، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه فنوج در جمع نماز گزاران اهل سنت در نماز جمعه اهل سنت این شهرستان با تبریک دهه فجر و تسلیت شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان بیش ازپیش خود را برای مقابله با اسلام ناب آماده کردند.

وی با تاکید بر این مطلب که آن‌ها همواره سعی کردند تا از راه‌های گوناگون کیان و عظمت اسلام را متزلزل کنند؛ افزود: برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب در مرحله اول وظیفه ما شناسایی دشمن است، چرا که دشمن جنگ ترکیبی هوشمند روانی و رسانه‌ای را علیه ملت ما به راه انداخته و سعی دارد از طریق جنگ اقتصادی و پدید آوردن شرایط سخت معیشتی برای مردم، مسئولان و سیاست‌های نظام را، عامل اصلی پدید آمدن این وضعیت معرفی کند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج ادامه داد:  دشمن نمی‌خواست جشن چهل سالگی انقلاب را ببیند، اما برخلاف همه پیش بینی‌های آن‌ها انقلاب باعث ضعف و افول آن‌ها شده.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این نکته که  البته نقاط ضعفی هم داریم که بایدآنهارا اصلاح کنیم، درادامه تصریح کرد: اگر با نگاه واقعه بینانه خدمات انقلاب را بررسی کنیم اکنون که چهل سال از انقلاب می‌گذردما در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشتیم و سرآمد کشور‌های منطقه و اسلامی هستیم.
 
حجت الاسلام بامری اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب استقرار حاکمیت الله بجای حاکمیت طاغوت است در صورتی که تا قبل انقلاب دین هیچ جایگاهی در عرصه سیاست کشورما و رژیم پهلوی نداشت، امروز به برکت انقلاب وخون شهدا و جان فشانی وایثار شما مردم، بیش از هزار نماز جمعه فقط اهل سنت در سراسر کشور برگزار می‌کنند.

وی درپایان ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد:  ما باید قدردان وشاکر و پشتیبان این نظام و انقلاب باشیم وبا حضورقاطع ومحکم خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که می‌گفتند ما نمی‌گذاریم ایران اسلامی جشن چهل سالگی را برگزارکند، می‌زنیم.
ارسال نظرات