مصطفی برزگر
امام جمعه ایلام گفت: مردم برای انقلاب هزینه‌های سنگین و فراوانی داده‌اند و مسؤولان باید با گرانی مبارزه کنند.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۸۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: ما برای انقلاب هزینه‌های سنگین و فراوانی داده‌ایم و مسؤولان باید با گرانی مبارزه کنند.

وی تصریح کرد: در طول این چهل سال، انقلاب دستاوردهای بزرگی اعم از پیشرفت‌های علمی و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی داشته است و همه این پیشرفت‌ها به رغم دشمنی و کارشکنی‌های استکبار بوده  و فقط کمک خداوند و تلاش جهادی فرزندان این ملت موجب شده که در پیشرفت های علمی جز کشورهای برتر باشیم.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: در بحث استقلال، کشور ما در شرایطی انقلاب کرد که تابع و تحقیر شده دست آمریکایی‌ها بودیم همانطور که رژیم آل سعود تحقیر شده دست آمریکا است.

کریمی‌تبار ادامه داد: در بحث آزادی امروزه مردم در مقایسه با قبل انقلاب مردم آزادتر هستند هرچند کسانی به  این نظام نیش میزنند که آزادی نیست، یکی از هنر‌های حضرت امام این بود که حکومت مردم سالاری دینی را با قوانین اسلام جمع کند و تحت عنوان جمهوری اسلامی، نظام جدیدی را به دنیا معرفی کند، نظام اسلامی ما یک نظام پیشرفته مردمسالار در دنیا است که مردم حق رای و حق تعیین سرنوشت در مسائل سیاسی را دارند.

وی یاد آور شد: مردم ما دین خود را فدای دنیا نمی‌کنند، دشمن نمی‌خواست کشور به چهل سالگی برسد، ولی به حمدالله رسیدیم، زمانی صدام تهدید می‌کرد که اگر مردم راهپیمایی بیایند شهرها را بمباران می‌کنم، اما مردم در صحنه بودند و امروزه آمریکا تهدید و تحریم می‌کند.

کریمی‌تبار تصریح کرد: کاملا محسوس است دست‌های مرموزی در کار است که فشاری از درون به مردم وارد شود که مردم از انقلاب بریده شوند، لازم است با این قدرت مافیایی که به دنبال بد بین کردن مردم با گرانی و تورم از انقلاب است برخورد قاطع شود، مسؤولان با گرانی در استان مبارزه کنند و پاسخگو باشند.

وی در پایان افزود: مردم ما ان‌شاءالله باشکوه‌تر از هر سال در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

 

ارسال نظرات