امام جمعه فرمهین؛

حماسه سازی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن/حضرت زهرا(س) بهترین الگوی زنان و دختران است

امام‌جمعه فرمهین گفت: مردم ایران امسال باشکوه‌تر از گذشته با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۸۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ حجت‌الاسلام فیض کرمیان، امام‌جمعه فرمهین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فرمهین ضمن دعوت از فراهان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال در فجر فاطمی با ندای «الله‌اکبر» در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و اعلام می‌کنیم که بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما به آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب پایبند هستیم، در برابر استکبار ایستادگی می‌کنیم و از ولایت و نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.

وی افزود: ما عاشق اسلام هستیم و اجازه نمی‌دهیم که سلطه استکبار به این کشور برگردانده شود.

فیض کرمیان اظهار کرد: مردم ایران امسال باشکوه‌تر از گذشته با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق می‌کنند و بار دیگر با امام(ره) و شهدا تجدید پیمان می‌کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان این نظام خواهند زد.

امام‌جمعه فرمهین گفت: درست است که مشکلات در کشور وجود دارد، که برخی از این مشکلات به دلیل تحریم‌ها و برخی هم به سبب عدم مدیریت اجرایی صحیح مسئولان است اما با همه این مشکلات مردم دست از آرمان و ارزش‌های برنمی‌دارند و تا پای جان برای حفظ نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: دشمن گمان می‌کند که با فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها می‌تواند راه به‌جایی ببرد ولی ملت ایران فریب وعده‌های دروغی دشمن را نمی‌خورند و پشتیبان رهبری و نظام هستند.

فیض کرمیان ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نفس دوباره برای تقویت اراده و پایداری به ارزش‌ها و خون شهدا است و این ملت با رهبری فرزند حضرت زهرا(س) روزبه‌روز بیش از گذشته در اوج عزت و سربلندی خواهد بود.

امام‌جمعه فرمهین با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) گفت: محبین اهل‌بیت(ع) در مجالس عزای فاطمی شرکت کنند و نام حضرت زهرا(س) را احیا کنند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) الگوی تمام‌عیار برای همه مسلمانان است، او در همسرداری، تربیت فرزند، مبارزه با ظلم و ولایتمداری الگوی کامل برای ما است.

فیض کرمیان اظهار کرد: دختران ما همه باید حضرت زهرا(س) را در حجاب و عفاف الگوی خود قرار دهند نه هنرپیشه‌های که در بزرگ‌ترین رویداد هنری با ظاهری و پوشش نامناسب ظاهر می‌شوند. در پیشگاه امام عصر(عج) ما از این مسائل شرمنده هستیم.

ارسال نظرات