فرمانده سپاه پاسدار حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: مسئولین خدمتگذار مردم هستند و این مهم را نباید فراموش کنند.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۰۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار اکبری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با قدردانی از عوامل اجرایی رزمایش محمد رسول الله اظهار کرد: نخستین رزمایش 20 هزار نفری جوانان چهارمحال و بختیاری در سال 56 با حضور سرلشکر سپاه سردار محسن رضایی برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان، خاطرنشان کرد: رزمایش محمد رسول الله (صل الله علیه و آل و سلم) با حضور همه جانبه بسیجیان به منظور اعلام آمادگی جهت حفظ و حراست از انقلاب اسلامی سال گذشته در استان برگزار شد که مورد تقدیر مسئولین ارشد کشوری قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: طبق برآوردهای انجام گرفته بیش از 20 هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری در رزمایش بزرگ محمد رسول الله صل الله علیه و آل و سلم سال جاری حضور داشتند.

وی به اعزام راهیان نور در سال 96 اشاره داشت و بیان کرد: سال گذشته بالغ بر 12 هزار نفر سهمیه اعزام به راهیان نور شمال غرب، مناطق عملیاتی جنوب غرب و راهیان نور دریایی به استان داده شد که به دلیل استقبال مردم استان چهارمحال و بختیاری از برنامه فرهنگی، معنوی راهیان نور 6 هزار نفر بیشتر به این مناطق اعزام شدند و با آرمان های امام ره و شهدای 8 سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.  

سردار اکبری با اشاره به اینکه راهیان نور برگرفته از زمان پیامبر عظیم الشان به بعد است افزود: بعد از رحلت پیامبر اکرم صل الله علیه و آل و سلم بی بی دوعالم هر از چندگاهی در کنار قبر پیامبر (صل الله علیه و آل و سلم) حضور پیدا می‌کرند و با پیامبر(صل الله علیه و آل و سلم) صحبت می نمودند.

فرمانده سپاه پاسدار حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام بیان داشت: هستند کسانی که از جان خود بگذرند و در راه حفظ میهن و اسلام قدم بردارند.

وی تصریح کرد: دشمن خیلی تلاش کرد که ارزش‌های دفاع مقدس را از ما بگیرند و امروزه از طریق جنگ اقتصادی و جنگ روانی وارد میدان شده‌اند.

این مقام مسئول گفت: دشمن به درستی مشکلات را بررسی و شناسایی کرده است و امروزه با جنگ اقتصادی وارد عمل شده است.

سردار اکبری افزود: ما در این 40 سال در جنگ های بسیاری پیروز شده‌ایم و ان شالله در جنگ نرم و اقتصادی نیز به پیروزی خواهیم رسید.

وی با تاکید بر اینکه نقش مردمی را در پیروزهای جمهوری اسلامی و انقلاب نباید فراموش کنیم عنوان داشت: مسئولین خادم مردم هستند و باید به خاطر داشته باشند که راه مقابله با دشمن خدمتگذاری به مردم می باشد.

ارسال نظرات