مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امام خمینی (ره) تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۰۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره شهدای منطقه مسجد فاطمه زهراء(س) سلماس، اظهار کرد: دفاع حضرت زهرا(س) از امام علی(ع) دفاع ماموم از امام خود بود، که باید ایشان را در همه زمینه ها به ویژه در این مقوله برای خودمان الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهداء به واسطه روحیه شهادت طلبی شان، توانستند  محاسبات دشمن در منطقه را بر هم بزنند، اضافه کرد: یک مسلمان انقلابی باید از روحیه مطالبه گری برخوردار باشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه چهل سال استکبار با همه توان برای به زانو درآوردن ملت تلاش کرد، اما ملت بزرگ ایران با تاسی از عاشورای حسینی در مقابل دشمنان ایستاده اند، اضافه کرد: امام خمینی(ره) تهدایدات را به فرصت تبدیل کرد و به واسطه پشتیبانی مردم و ایمان و اعتقادی که به خدا داشت، همه توطئه ها را خنثی کرد.

وی با اظهار اینکه اگر یک مسلمان متدین و انقلابی، توان این را داشته باشد که برای نظام کاری انجام دهد، باید در این راستا گام بردارد، اظهار کرد: همه ظرفیت های بالقوه باید به فعلیت درآید.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت در جمهوری اسلامی ایران هستند، به طوری که طبق فرمایش حضرت امام، شهدا ره صد ساله را یک شبه رفتند، خاطرنشان کرد: شهدا مخلص ترین، بی ریاترین و تکلیف مدارترین انسان های روی زمین هستند، به طوری که به واسطه روحیه شهادت طلبی خود تمامی محاسبات آمریکایی ها را برهم زدند.

سرایی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، اتاق فکرهایی با حضور کارشناسان برجسته راه انداختند ولی نتوانستند برنامه های خود را عملی کنند چون به خاطر اتحادی که در بین ملت و رزمندگان وجود داشت برنامه هایشان با شکست مواجه شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، چهل سال استکبار با همه توان برای به زانو درآوردن ملت تلاش کرد، اما ملت بزرگ ایران با تاسی از عاشورای حسینی در مقابل دشمنان ایستاده اند، خاطرنشان کرد: در هشت سال جنگ نابرابر این ملت در برابر دشمن ایستاد.

انتهای پیام

ارسال نظرات