در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پاسگاه انتظامی بخش معصومیه شهرستان اراک با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۱۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در جریان افتتاح پاسگاه انتظامی بخش معصومیه شهرستان اراک گفت: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی که در طی این چهل سال به دست آمدها این است که مردم خواهان حضور پلیس در کنار خود هستند و نبود ماموران خدوم ناجا موجبات گلایه‌مندی مردم را به همراه دارد.

وی افزود: قبل از انقلاب حضور پلیس تهدیدمحور بود، اما امروز به نیرو و مجموعه‌ای جامعه‌محور و مردم‌محور تبدیل‌شده است و انقلاب اسلامی باعث شد تغییر رویکرد جدی در پلیس ایجاد شود.

سردار عزیزی اظهار داشت: امروز پلیس از مردم، با مردم و برای مردم است و این نعمتی است که به برکت جمهوری اسلامی به آن دست پیدا کرده‌ایم و باید قدردان آن باشیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: استقرار یک مقر پلیس از خواسته‌های جدی مردم عزیز کارچان بود که اکنون محقق شده است چراکه ایجاد امنیت برای مردم از سوی فرماندهی انتظامی بسیار مورد اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ساختمان کلانتری شهر کارچان استیجاری به مساحت ۳۵۰ مترمربع و زیربنای ۲۵۰ مترمربع است که یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال از محل اعتبار شورای اسلامی و فرمانداری به‌منظور تعمیر و تجهیز و هزینه این ساختمان هزینه شده است.

ارسال نظرات