در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در ادامه افتتاح پروژه‌های شهرستان اراک پروژه آبرسانی به شهر کارچان با یک کیلومتر خط انتقال و حفر یک حلقه چاه توسط استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۱۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در دیدار با مردم شهر کارچان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن به قشر و فرد خاصی ارتباط ندارد و متعلق به خود مردم است و این انقلاب استحکام و بقای خود را از مردم دارد پس مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وحدت و انسجام خود را به دنیا نشان خواهند داد و سیلی محکمی به دشمنان این ملت خواهند زد.

انقلاب اسلامی امروز در دنیا حرف های زیادی در همه زمینه ها برای گفتن دارد و مردم همواره جلوتر از مسئولان بوده اند .

در سال جاری ۹۰۰ طرح روستایی بااعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در استان جذب‌شده است که یک هزار و ۱۰۰ طرح روستایی بااعتبار دو هزار میلیارد ریال به استان اختصاص‌یافته و تاکنون ۹۰۰ طرح بااعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از کل جذب‌شده که زمینه اشتغال سه هزار نفر را به شکل مستقیم و غیر مستقیم همراه داشته است.

در ایام مبارک دهه فجر ۲۶۰ طرح در شهرستان اراک اجرایی شده با افتتاح ۲۶۰ پروژه بااعتبار ۴ هزار میلیارد ریال، ۱۴۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی در خصوص بلوکه بخش زیادی از زمین های کشاورزی شهر کارچان گفت: طرح جامع شهر کارچان تصویب شده است که در این طرح و مصوبه ای که در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان بوده خطوط جدید حریم این شهر مشخص شده که با با مرتفع کردن مشکلات و موانع گام‌های مثبتی در اجرایی کردن این طرح از سوی مسئولان برداشته می‌شود.

وی در خصوص یکی دیگر از مطالبات مردم شهر کارچان گفت: احداث مجتمع اداری شهر کارچان مصوب شده و امیدواریم در اولین فرصت تخصیص اعتبار آن نیز محقق و انجام شود .

از مهم‌ترین خواسته‌های دیگر مردم این شهر احداث جاده است که در این خصوص قول مساعد داده می‌شود که توسط حوزه معاونت عمرانی حداکثر اعتبار برای خرید قیر شهر کارچان تخصیص پیدا کند.

برای ایجاد رونق و توسعه شهر کارچان نیاز است با مساعدت و همکاری مسئولان، گام‌های مؤثری برداشته شود و شاهد پیشرفت و توسعه آن باشییم.

همچنین افتتاح کلانتری این شهر کلید ورود به مسائل مورد نیاز شهرکارچان بود که با پیگیری‌های فرمانده انتظامی استان و سایر مسئولان افتتاح شد .

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در جریان افتتاح پروژه‌های شهرستان اراک در بخش معصومیه پروژه آبرسانی به شهر کارچان با یک کیلومتر خط انتقال و حفر یک حلقه چاه با اعتبار ۴.۵ میلیارد ریال افتتاح شد .

ارسال نظرات