در دهه فجر....

برپایی نمایشگاه طراحی و هنرهای تجسمی دانش آموزان در کوهبنان

همزمان با ایام الله دهه فجر نمایشگاه طراحی و هنرهای تجسمی دانش آموزان کوهبنان با حضور مسئولین و سایر اعضای ستاد دهه فجر در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۲۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛  رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان گفت این نمایشگاه به همت آموزشگاه ترنم و مساعدت آموزش و پرورش شهرستان همچنین با حضور جمعی از هنرمندان و هنرجویان آموزشگاه ترنم کوهبنان برگزار شده است.

وی بیان داشت این آموزشگاه فعال و پویا  از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز دارد و تنها آموزشگاه در حوزه هنرهای تجسمی درشهرستان است.

سیف الدینی تاکید نمود این نمایشگاه تا ۲۳بهمن ماه برپاست لذا علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ظهر وعصرها از ۳تا۵ از این نمایشگاه بازدید کنند .

وی بیان داشت هنرمندان همواره  طی چهل سال گذشته در پرتو منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع نمودند و با خلق آثار و کسب رتبه های برتر زمینه ذلت و خواری دشمنان را رقم زدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان تاکید نمود همزمان با یوم الله 22بهمن هنرمندان ، شعرا ،نویسندگان ،اصحاب خبر و رسانه در کنار سایر اقشار مختلف مردم در این مراسم حضوری گسترده و فعال خواهند داشت تا بار دیگر به دشمنان و بدخواهان ثابت کنند تبلیغات مسموم آنان هیچ خللی در اراده ،وحدت و حضور حماسی ملت ایران وارد نخواهد کرد و مردم ایران اسلامی در کنار ولایت و رهبری با اقتدار و صلابت در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهند نمود .  

ارسال نظرات
آخرین اخبار