خبرهای داغ:
تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با طلاب خارجی جامعه آل البیت العالمیه گفت: طلاب خارجی پرچمداران انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) در کشور‌های خود هستند.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۴۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸
حجت الاسلام رحیمیان در حاشیه حضور در جامعه أل البیت العالمیه به مناسبت ایام دهه فجر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: شاخص‌های افراد انقلابی را بایستی همیشه توسط صحیفه حضرت امام مطالعه کنیم.
وی افزود: برای این موضوع معیار‌های زیادی وجود دارد که از مهمترین آن‌ها عدم جدایی دین از سیاست و در رأس نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه قرار گرفته است که به آن مشروعیت می‌بخشد؛ حمایت از مستضعفان در دنیا و استکبار ستیزی از اصول و معیار‌های انقلابی است.
 
طلاب خارجی پرچمداران انقلاب در کشور‌های خود هستند

تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: همه آن چیز‌های که حضرت حجت بن الحسن امام زمان (عج)، محقق می‌کند توسط انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حضرت امام خمینی (ره) فراهم شده است.
وی گفت: آن‌هایی که مدعی حرکت در خط امام هستند، نباید به دنبال سازش با آمریکا و کاخ نشین باشند و از کاخ نشینان حمایت کنند.
 
طلاب خارجی پرچمداران انقلاب در کشور‌های خود هستند

رحیمیان با اشاره به اینکه اجرای احکام اسلامی باید بصورت دقیق اجرایی شود و به آن پایبند باشیم، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی وشهدایی که در این راه قدم گذاشتند، برای اجرای احکام عدل الهی گام برداشتند، که متاسفانه گاه می‌بینیم در بانک‌ها و در سیستم‌های اداری و بخصوص در مسئله حجاب، برخی‌ها هیچ عکس العلمل و واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.
وی با تقدیر از طلاب خارجی که در قم تحصیل می‌کنند افزود: هر کدام از شما می‌توانید پرچم دار نهضت امام خمینی (ره) در کشور خود باشید.
طلاب خارجی پرچمداران انقلاب در کشور‌های خود هستند
ارسال نظرات