فرمانده سپاه میانه در جمع بسیجیان روستای کلهر، با اشاره به اهمیت تاسی بر سیره معصومین(ع) در جلب رضایت الهی گفت: پیروزی امام در برابر طاغوت بواسطه اتصالش به سیره عملی معصومین(ع) بود.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۵۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی سیره عملی و ولایت پذیری بی بدیل حضرت زهرا(س) را یادآور شد و گفت:  آن بانوی مکرمه الگوی عملی تمام زنان عالم است و بانوان ما می توانند با تاسی از زندگی، اخلاق و رفتار حضرت زهرا( س) و حضرت زینب(س)، فرزندانی صالح تربیت کرده و در رشد و تعالی جامعه نقش آفرین باشند.

 وی افزود: در سایه تربیت دینی و الهی است که می توان فرزندان خود را در مقابل تمامی تهدیدات فرهنگ غربی که اهدافشان از بین بردن اعتقادات دینی و مذهبی،  بی حرمتی نسبت به بزرگترها، اختلاف افکنی و فاصله انداختن بین زوجین، اعتیاد و... است، بیمه کرد و به راه  درست و امن الهی و اسلامی هدایت کرد.

محمدی نمونه بارز تاسی به سیره معصومین(ع) را حرکت انقلابی حضرت امام (ره) دانست و اظهار کرد: حضرت امام با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و با تاسی از ائمه اطهار توانست بررژیم طاغوت پیروز شود چون هدف امام جلب رضایت الهی بود و خداوند هم او و انقلابش را یاری رساند.

   وی تاکید کرد: حضرت امام با کمک و یاری مردم و با حمایت پابرهنگان و مستمندان قیام کرد و به واسطه این قیام، دستاوردهای عظیمی همچون استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای کشور به ارمغان آورد.

   آیین گرامیداشت  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت ۱۵۰ نفر از خواهران بسیجی پایگاه مهدیه در مسجد امام زمان(عج)روستای کلهر از توابع شهر ترکمانچای میانه برگزارشد.

   فرمانده سپاه میانه همچنین با حضور در منازل شهیدان عرشعلی محمدی و یعقوب ساقی از مادران معظم این شهدای روستای کلهر، تجلیل کرد.

ارسال نظرات