مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج شهید قدوسی به همت حوزه یک بسیج سپاه ناحیه مقداد مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۷۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار غفور پور در مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج شهید قدوسی حوزه یک بسیج سپاه ناحیه مقداد که با حضور پر شور بسیجیان این ناحیه در سالن آمفی تئاتر شهید مشکی در محله المهدی طلاب مشهد برگزار شد،  در سخنانی ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: این ایام فاطمیه را باید جدی بگیریم، چون مقام حضرت زهرا (س) قابل وصف نیست، ایشان اولین شهید زن در راه ولایت بودند و دفاع و پشتیبانی از امام زمانشان را در حد اعلای خود انجام دادند که این نکته باید برای همه ما درسی باشد و از این بزرگوار یاد بگیریم و عمل نمائیم.

وی در ادامه افزود: امام راحل اهل غلو نبودند و در بیانات و وصیت‌هایشان بار‌ها این نکته را یادآور شدند که ملت و مردم زمان عصر ما از مردم عصر پیامبر اعظم (ص) بهتر هستند که این واقعیتی است که آن رهبر فرزانه به آن اذعان داشتند.

سردار غفور پور گفت: باید یاری رساندن به امام زمان (عج) را در خودمان تقویت کنیم که اگر هدف نهایی ما نابودی اسرائیل است این امر مهم باید به دست سربازان مخلص امام زمان (عج) اتفاق بیفتد.
 
 جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی عنوان نمود: تنها راه ما در پیروزی بر مشکلات استقامت و صبر است.

در ابتدای این مراسم نیز سرهنگ پاسدار ترشیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد ضمن خیر مقدم و گرامیداشت فجر فاطمی از زحمات دست اندرکاران این مراسم در پایگاه شهید قدوسی و حوزه یک مقداد تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها