به همت پایگاه‌های بسیج حوزه حضرت ام البنین (س) سپاه ناحیه سبزوار؛

جشنواره غذا‌های سنتی در سبزوار برگزار شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره غذا‌های سنتی و محلی به همت پایگاه‌های بسیج حوزه حضرت ام البنین (س) سپاه ناحیه سبزوار برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۷۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
مدیر حوزه حضرت ام البنین (س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره غذا‌های سنتی و محلی به همت پایگاه‌های بسیج حوزه حضرت ام البنین (س) برگزار شد.

محمدی خواه اظهار داشت: از آنجا که بسیج مروج سلامت به شمار می‌رود لذا با برگزاری جشنواره غذا‌های سنتی و محلی در راستای معرفی و ترویج غذا‌های سالم و پرهیز از استفاده از فست فرود‌ها نسبت به برگزاری این جشنواره در پایگاه‌ها اقدام شد.

وی ضمن بیان اینکه این جشنواره در سطح پایگاه‌ها با بیش از بیش ۸۰ نوع غذا برگزار شد اظهار داشت: بسیجیان در این جشنواره آموخته‌های خود رادر زمینه آشپزی با درست کردن غذا‌های سنتی و محلی به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف بسیج آموختن مهارت‌های زندگی است اظهار داشت: برپایی این جشنواره ضمن ایجاد نشاط و زندگی باعث کسب تجربه برای بانوان و دختران جوان نیز می‌شود.

مدیر حوزه تصریح کرد: در جامعه غذا‌های فست فود که از ارزش واهمیت غذایی مناسب برخوردار نیستند رواج یافته و لازم است فرهنگ استفاده از غذا‌های سنتی تقویت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها