خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۰۹۸۳۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان زيركوه  به خاطر استقبال بي نظير مردم از شهيد گمنام پیام تقدیر و تشکر صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

" ... ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون "

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد، یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند . «حضرت امام خامنه ای "مدظله العالي"


سلام و صلوات بر روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

خدای عزوجل را شاکریم که همزمان با سالروز شهادت دخت نبي مكرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان زيركوه در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید والا مقام هشت سال دفاع مقدس بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنيم. به واقع همه امروز شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دلها جاودان است.


حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار شهرستان زيركوه در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید عالیقدر نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا، نظام و ولایت است، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال و خود شهدا محفوظ خواهد ماند .


بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهدا، نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند .

به عنوان خدمتگزاری کوچک، بدین وسیله از حضور گسترده و باشکوه مردم شهید پرور شهرستان زيركوه، بويژه روستاي ولايتمدار افين، خانواده معظم شهداء، علما و روحانیون معزز، بسیجیان سلحشور، مسئولان محترم دستگاههای اجرایی ، نیروهای نظامی و انتظامی ، شهردار و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، دهیاران ، اصناف و بازاریان ، فرهنگیان ، دانشجویان و دیگر آحاد مردم در این مراسم، تقدیر و تشکر نموده، آرزوی نیکبختی و پاداش الهی برای دست اندرکاران این امر مقدس را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انشاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم و شرمنده شهدا نباشيم.

مردم بدانيد اگر شهيد نشويم خواهيم مٌرد...

ارسال نظرات
پر بیننده ها