فرمانده سپاه آذرشهر در آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ممقان گفت: این انقلاب به برکت خون هزاران شهید و دلاوری مجاهدان فی سبیل الله چهل سال است که در برابر هجمه ها و تهدیدات شرق و غرب ایستاده است و کسانی که می خواهند اوضاع کشور را به قبل از انقلاب برگردانند و سرسپرده غرب شوند، خائنین به خون شهدا و کشور هستند.
کد خبر: ۹۱۰۹۸۴۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال دوام و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی را ستودنی خواند و افزود: اگر اکنون پس از هزار و چهارصد سال از بعث پیامبر، جوانانی به دنیا می آیند که معادلات سیاسی دشمنان دین و قرآن را برهم میزنند، به برکت تربیت فاطمی و علوی شما زنان و مادران است.
وی با اشاره به زندگی کوتاه اما سراسر درس حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) دارای علم لدنی، آشنا به آیات و احکام الهی و سیاست جامعه بودند و با شهادت خود این پیام را به ما منتقل کردند که در دفاع از امام و ولی خود حتی باید از جان و فرزندان نیز گذشت.
پورزینال با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب های فراوانی به وقوع پیوسته است، تاکید کرد: هیچ انقلابی جز انقلاب اسلامی ایران با این عظمت دین الهی را در جامعه پیاده نکرده است.
آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز به همت پایگاه کوثر و با حضور پرشور خواهران و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری، در تالار شهرداری ممقان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها