معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در جمع نمازگزاران جمعه ماسالی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی ایران به گفته بسیاری از اندیشمندان آگاهانه ترین انقلاب دنیا بود انقلابی نه برای رسیدن به منافع مادی و دستیابی به قدرت بود بلکه برای رسیدن به حاکمیت ارزش های انقلابی بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۹۸۵۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در جمع نمازگزاران جمعه ماسالی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی است که در سده اخیر با آمدنش اریکه قدرت را دنیا دچار تحولاتی کرد.

روح الله پور اسماعیلی اظهار کرد: شاکله قدرتی که در روابط و فضای بین الملل نظام سلطه برای اداره دولت ها و حکومت ها و ملت ها ترسیم کرده بود با بوجود آمدن انقلاب اسلامی دستخوش تغییرات بنیادی شد و هندسه قدرتی که هم بلوک شرق به رهبری شوروی و هم بلوک غرب به رهبری ایالات متحده آمریکا در دنیا ترسیم کرده بود جهت سلطه بر ملت ها و استثمار منابع برای پیشبرد اهداف خودش همه با نوع تفکر انقلاب برملا شد.

وی تصریح کرد: پایه های تئوری نظام سلطه با تفکرات انقلابی رنگ باخت و امروز به گفته هانتینگتون جنگ اصلی و یا برخورد تمدن ها بین اسلام و غرب در جریان است. امروز ما در دنیا شاهد این هستیم تفوق و پیروزی جامعه اسلامی بر غرب بیشتر خودش را نشان می دهد هر چقدر نظام سلطه با ما بیشتر درگیر بشود بیشتر هم دچار شکست می شوند.


این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به گفته بسیاری از اندیشمندان آگاهانه ترین انقلاب دنیا بود انقلابی نه برای رسیدن به منافع مادی و دستیابی به قدرت بود بلکه برای رسیدن به حاکمیت ارزش های انقلابی بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: تفاوت انقلاب اسلامی با انقلاب های قبل خودش مثل فرانسه و روسیه نهادینه کردن دین در تمام زندگی انسان است. در انقلاب فرانسه دین را محدود به زندگی فردی کردند یاانقلاب ۱۹۱۷ روسیه برا اساس اندیشه مارکس میگفت دین باعث زوال همه جانبه زندگی میشود و مساجد را بستند و نوع فعالیت دینی را تعطیل کردند تا اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و امام ما فرمود دین باید در تمام شئون زندگی انسان جاری باشد بشریت اگر می خواهد به سعادت برسد باید دین را سرلوحه زندگی خود قرار بدهد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان متذکر شد: اگر بر مبنای مفاهیم دینی حرکت کردیم عزت مندی حاصل می شود ولی اگر بر مبنای تفکر آزموده شده و شکست خورده غرب حرکت بکنیم کارآمدی نخواهیم داشت.

پوراسماعیلی در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب آگاهانه بود یکی از تاثیرهای انقلاب اسلامی در حوزه نظری بود و در حوزه علوم سیاسی منجر به بوجود آمدن نظریه های نسل چهارم شد.

وی افزود: امام خمینی(ره) اولین کاری که کرد رشد آگاهی و تربیت نسل بود. امام تکیه به قدرت مرجعیت داشت نه منابع مادی صرف.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان یادآور شد: چهل سال است که آمریکا تلاش میکند تا دوباره ایران را به همان دکترین سیاسی خودشان برگرداند اما موفق نشده است. به امام گفتند تو نه نیرو و نه منابع مادی دارید چطور می خواهید مقابله کنید گفتند یاران من یا در گهواره ها هستند یا در کوچه ها در حال بازی هستند. امام داشت تربیت نسل می کرد اما آنها نفهمیدند و همان نسل جامعه را اداره کردند و شهدای ما الان حاصل همان نسل هستند.


این کارشناس ارشد مسائل سیاسی اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب احساسی نیست که الان خیلی ها می گویند دیگر زمان این تفکرات گذشته است. ما با آمریکا نه دعوای هسته ای نه آزادی بیان و نه هیچ چیز دیگر نیست فقط و فقط سر اسلام است.

پوراسماعیلی ادامه داد:اسلام زالو صفتان و مرفهین بی درد و اسلام سکولار همه شاخصه های اسلام آمریکایی است آقایان مسئولی که در گران ترین خانه ها و بالاترین امکانات زندگی میکنید شما پیرو اسلام ناب آمریکایی هستید در اسلام آمریکایی تولی و تبری دیده نمی شود حتی اگر نماز و روزه بجا آورده بشود اصول اسلام دشمن ستیز در نظر گرفته نمی شود.

وی تاکید کرد: مسئولی که به فکر مردم نیست این همان اسلام آمریکایی را قبول دارد چون اسلام ستمدیگان فرق می کند اسلام مستضعفان و شهادت همان اسلام ناب محمدی است و این همان چیزی است که آمریکایی ها با گسترش آن مشکل دارند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان اظهار کرد: آقایان آمریکا باور نظام امپریالیسم و لیبرالیسم و غرب رو به افول هستند دل به چیزهای فانی نبندید به چیزهای مانا تکیه کنید. به جای دل بستن به کدخدا بیایید به خدا دل ببندید و دین خدا را یاری کنید برای حل مشکلات کشور چشم به ژنو و نیویورک و لوزان نبندید به ظرفیت های داخلی بسنده کنید این عین فرمایش مقام معظم رهبری است. جنگ اتفاق نخواهد افتاد این پیش بینی بزرگترین استراتژیست دنیا یعنی رهبری است اتاق های فکر آمریکا برای هر پیش بینی رهبری تشکیل می شود. پس با دشمن شناسی و بصیرت از گردنه های سخت می شود عبور کرد.


پوراسماعیلی افزود: در نهایت اینکه ما باید در این آزمون ایستادگی مقاومت کنیم انقلاب ما برای شکم نبود پس آگاه باشیم تفکر دشمن ستیزی را یادمان نرود ما مردنی هستیم که در تبدیل تهدید به فرصت آوازه داریم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: این ها از پس یک گروه شبه نظامی در یمن بر نیامدند پس چطور می توانند با ارتش و سپاه ما مبارزه کنند تنها هنر آن ها بمب ریختن سر مردم یمن است پس جنگ اتفاق نخواهد افتاد پس امتیاز دادن به این نظام از کار افتاده اشتباه است. ما باید خودمان در منطقه با اتکا و توکل به خداوند تعیین کننده باشیم. ما پیرو مکتبی هستیم که برای دفاع از مظلوم پهلو ها شکسته شد ما محسن حجحی ها دادیم پس همچنان خواهیم ایستاد و نظام پوشالی راه به جایی نخواهد برد.ما با تفکر ظالم ستیزی تا الان بودیم و هستیم و خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات