خبرهای داغ:
معاونت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:
معاونت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: دشمن تلاش دارد با انحراف در دین در آرمان های انقلاب اسلامی که برگرفته از اسلام است انحراف ایجاد کند و انقلاب را از درون تهی کند.
کد خبر: ۹۱۰۹۸۹۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین دکتر توانا در مراسم شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در مسجد جامع بیارجمند در سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه تبعیت از ولایت سبب سعادت دنیوی و اخروی است اظهار کرد: حضرت زهرا اول شهید راه دفاع از ولایت است و این بانو به همه تاریخ درس دفاع از ولایت تا پای جان را داد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز نشات گرفته از همین مکتب والاست چه شهادت طلبی را راه نجات از زیر بار ظلم و ستم استکبار و استبداد می داند.
استاد دانشگاه امام صادق (ع) با تاکید بر اینکه تقارن فاطمیه و دهه فجر از این جهت قابل تامل است که مکتب ما و انقلاب ما فاطمی و علوی است و این تقارن تاکید بر این موضوع است که باید مراقب باشیم انقلاب اسلامی منحرف نشود.
وی با بیان اینکه دشمن می خواهد آرمان های امام و شهدا و انقلاب اسلامی را منحرف نماید تصریح کرد: استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی از آرمان های انقلاب اسلامی است که عده ای تلاش دارند آن را به انحراف بکشانند همانطور که ابتدای انقلاب این تلاش ها شد و نتیجه نداد.
معاونت ستاد امر به معرف و نهی از منکر کشور با تاکید بر بصیرت همگانی گفت: اگر می خواهیم این انقلاب منحرف نشود باید گوش به فرمان ولایت باشیم و آموزه های اسلامی را حفظ کنیم چرا که دشمن تلاش دارد در دین انحراف ایجاد کند و حجاب و احکام اسلامی را هدف قرار داده است تا به مقاصد شومش برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها