« نوای یا فاطمه » در استان البرز طنین‌انداز شد

اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور مردم ولایتمدار استان البرز که یکصدا نوای یا فاطمه سر می‌دادند، برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۰۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اجتماع بزرگ فاطمیون ، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان کرج در میدان شهدا برگزار شد.

 « نوای یا فاطمه » در استان البرز طنین‌انداز شد

امروز آسمان و زمین در غم و اندوه یاس پیامبر(ص) به عزا نشسته و کوی و برزن سیاه‌پوش این غم جان‌سوز است شور و عشق فاطمی در اقصی نقاط استان البرز به چشم می‌آید، چشم‌ها گریان در عزای دخت نبی اکرم و قلب‌ها سرشار از حزن و اندوه صدیقه کبری است.

امروز دسته‌های متعدد عزاداری در میعادگاه خود، میدان شهدا حضور به هم رسانده و خیل عظیم مردم عزادار در این نقطه از مرکز استان به سینه‌زنی و سوگواری پرداختند، اجتماع بزرگ فاطمیون با مداحی مداحان اهل‌بیت و اشک و آه عزاداران چه زیبا عشق و حب مردم البرز به ولایت و اهل‌بیت و ائمه اطهار فریاد زد.

آسمان و زمین و کائنات در طول تاریخ مصیبت‌هایی عظیم چون رحلت پیامبر، شکافته شدن فرق علی و کربلای حسینی و را نظاره‌گر بوده اما هیچ مصیبتی عظیم‌تر از کبودی پهلوی یاس نبی و شهادت محسن و درنهایت شهادت دردانه عالم فاطمه زهرا نبوده و نخواهد بود.

امروز در عزای بانوی دوعالم تمام امامزادگان البرز سیاه‌پوش بوده و نوای یا فاطمه از در دیوار شهر به گوش می‌آید.

همچنین مردم شهیدپرور استان البرز در شهرهای نظرآباد، فردیس، طالقان، اشتهارد و ساوجبلاغ با حضور در خیابان‌های اصلی شهر در سوگ فاطمه زهرا(س) اشک ماتم ریختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها